Dynamic Search Ads (DSA) môžete pripraviť rôznymi spôsobmi. My vám dnes ukážeme, ako na to, pomocou XML feedu a aplikácie Bidding Fox Elements. Túto možnosť využijú nie len PPCčkari z agentúr, ale aj e-shopári, ktorí sa PPCčkam venujú.
Prvé kroky
Najskôr je potrebné urobiť pár nastavení:
- Vytvorte si nový export s výstupným formátom pre DSA.
- V Mergado Store aktivujte pre tento export aplikáciu Bidding Fox Elements.
Tip: Ak chcete ovplyvniť, pre aký zdroj sa budú dáta do BFE z Google Analytics sťahovať, vyplňte v Mergade na stránke Nastavenie -> Analytika zdroj, aký chcete.
- Aktivujte si elementy, podľa ktorých chcete produkty značkovať.
Tip
Pre element pre konverzný pomer za posledných 30 dní podľa GA:
- (BFE_GA_CONVERSION_RATE_30)
Výber pre produkty s konverzným pomerom väčším ako 1,2
- BFE_GA_CONVERSION_RATE_30 > 1,2
Novinky - produkty, ktoré sú vo feede menej ako 34 dní
- [BFE_P_DAYS_IN_FEED] < "34"
Po zapnutí sa môžu elementy naplniť až na druhý deň poobede. Preto sa neľakajte, ak ich po prvom pregenerovaní nebudú mať (záleží na type vybraných dát).
Ďalšie nastavenia s CUSTOM_LABEL
- Vytvorte pravidlo pre produkty s požadovaným konverzným pomerom. Do CUSTOM_LABEL dajte hodnotu, akou chcete tieto produkty označovať v ukážke “predávané”.
- Ak chcete označiť novinky, bude to vyzerať podobne. Keďže CUSTOM_LABEL už môže niečo obsahovať, naplníme ho obsahom (%CUSTOM_LABEL%) a pridáme oddeľovač štítkov (;) a štítok pre novinku.
- Ak používate vyššie popísaný postup pre novinku, ale v CUSTOM_LABEL žiadny obsah predtým nebol, môžete použiť regulárny výraz a pravidlo nájsť a nahradiť (^;), ktoré odstráni stredník, ak je prvým znakom.
Teraz už len stačí feed pregenerovať a stiahnúť ho z výstupnej adresy, kde je v potrebnom CSV.
Posledné kroky a máme hotovo
Teraz je potrebné prejsť do Google Ads, kde kliknete na Nástroje -> Firemné údaje. Na novej stránke kliknite na pridanie nového zdroja. Zdroj pomenujte a nahrajte CSV súbor.
Po uložení prebieha kontrola.
Nový zdroj sa zobrazí v zozname, po kliknutí naň uvidíte URL adresy a k nim priradené štítky. V ľavom stĺpci vyberte položku rozpis, tu nastavíte automatické sťahovanie zdroja. Do poľa pre adresu vložte adresu výstupného feedu Mergada (tú istú, z ktorej ste stiahli CSV súbor). Následne zvoľte, ako často má Google informácie aktualizovať, uložte a máte hotovo.
Potrebujete s nastavením poradiť, alebo máte ďalšie nápady, ako by sa aplikácia Bidding Fox Elements dala využiť? Napíšte nám do fóra, alebo na náš e-mail.
Pridať nový komentár