UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Ak používate Mergado a Bidding Fox, je potrebné aplikáciu správne nastaviť. Až potom sa vám budú dáta správne prepisovať.
Ako nastaviť Mergado
- V ľavom menu prejdite na stránku Nastavenie.
- Vyberte možnosť Analytika.
- Nastavte zdroj a médium podľa obsahu UTM parametrov.
https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky
UTM source parametr: heureka
UTM medium parametr: zbozaky
Ako nastaviť Bidding Fox
Ak používate UTM parametre štandardným spôsobom, nemusíte nič nastavovať. Bidding Fox je nastavený tak, aby sa s nimi vysporiadal. Ak ale UTM používate nadštandartne, môžete využiť možnosti nastavenia v aplikácii na podstránke Nastavenie.
Čo keď nič nenastavím
Do Bidding Fox a Mergada sa vám nebudú prepisovať správne dáta z Google Analytics.
Ako overíte správnosť
V Mergade budete mať na podstránke Prehľad v grafe hodnoty návštev, objednávok a obratu rovnaké, ako budú v Google Analytics.
Nastavenie procesu s UTM parametrami v Bidding Fox, i v Mergade je veľmi dôležité. Nie len pre správne vyhodnocovanie úspešnosti kampaní, ale aj pre vaše budúce plánovanie marketingu komplexne.
Pracujete s UTM parametrami? Stretli ste sa niekdy s naozaj vtipným vyplnením? Napíšte nám do komentárov
Pridať nový komentár