Nachádzate sa tu

Ako vám Bidding Fox Elements pomôže s DSA kampaňami

Dynamic search ads sú jednou z možností využitia dynamickej reklamy vo vyhľadávaní Google. Pozrite sa, ako ich využiť na podporu produktov s nízkym počtom preklikov, pomocou Bidding Fox Elements.

Dynamic search ads

Najskôr stručne o dynamic seard ads. Jedná sa o dynamické textové reklamy, ktoré sa zobrazujú vo vyhľadávaní na Google. Sú ideálnym riešením, ak máte rozsiahly web a sortiment produktov. Kampane môžete nastaviť na všetky, alebo vybrané stránky. Cieliť je možné na konkrétne výrazy, textové reťazce, alebo URL adresy. Zdrojom pre cielenie je tabuľka s odkazmi, ktorú segmentujete pomocou štítkov.

Prečo využiť Bidding Fox Elements pre nastavenie DSA

Aplikácia pracuje so štatistickými dátami z porovnávačov tovaru, s Google Analytics, s dátumom a časom, s počasím a ďalšími informáciami. Produkty teda môžete triediť podľa ich vlastností. Napríklad podľa vysokého počtu objednávok, nízkeho počtu preklikov, priemerného CPC a ďalších.

 

Bidding Fox Elements môžete pri nastavovaní DSA využiť dvoma spôsobmi:

  1. Priradenie Custom label k produktom.
  2. Vytvorenie novej samostatnej tabuľky podľa vlastností produktov.

Custom label

Ako vytvoriť štítky k jednotlivým produktom sme opísali v článku ako na lepšie DSA pomocou Bidding Fox Elements. Dočítate sa tu, ako vybrať elementy, nastaviť Custom label a ako všetko nastaviť v Google Ads.

Vytvorenie nového zdroja pre DSA

Druhou možnosťou je vytvorenie nového zdroja, ktorý bude obsahovať produkty s rovnakými vlastnosťami.

Chceli by ste zdvihnúť návštevnosť tovaru, ktorý má málo preklikov?

  • V Mergade vytvoríte nový export pre Google Ads a aktivujete pre neho Bidding Fox Elements.
  • Vyberte informácie, ktoré chcete ďalej používať. Pre produkty s nízkym počtom návštev aktivujte element BFE_GA_CLICKS_SUM za 30 dní.
  • V Mergade nastavte výber BFE_GA_CLICKS_SUM_30 >= 30. Ten bude obsahovať produkty, ktoré majú podľa Google Analytics 30 alebo viac preklikov za posledných 30 dní.
Výber produktov s ménej než 30 prokliky v Mergadu.
  • Tie pomocou pravidla skryte.
Pravidlo pre skrytí produktov
  • Tým získate tabuľku, v ktorej sú len produkty, ktoré mali za posledný mesiac menej ako 30 preklikov.

Posledným krokom je nastavenie reklamy. Pri využití Custom label bude produktom, ktoré požiadavkom odpovedajú, nastavená odpovedajúca kampaň a ostatné budú podporené podľa skoršieho nastavenia. V prípade, že využijete zoznam konkrétnych produktov, ktoré majú pod 30 preklikov, budú v kampani len tieto, ostatné nie. Je teda na vás, či chcete podporovať celý sortiment, alebo len jeho časť.

Používate pre e-shop DSA a využívate k tomu Bidding Fox Elements? Napíšte nám svoje skúsenosti do Fóra.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.