Dynamic search ads sú jednou z možností využitia dynamickej reklamy vo vyhľadávaní Google. Pozrite sa, ako ich využiť na podporu produktov s nízkym počtom preklikov, pomocou Bidding Fox Elements.
Dynamic search ads
Najskôr stručne o dynamic seard ads. Jedná sa o dynamické textové reklamy, ktoré sa zobrazujú vo vyhľadávaní na Google. Sú ideálnym riešením, ak máte rozsiahly web a sortiment produktov. Kampane môžete nastaviť na všetky, alebo vybrané stránky. Cieliť je možné na konkrétne výrazy, textové reťazce, alebo URL adresy. Zdrojom pre cielenie je tabuľka s odkazmi, ktorú segmentujete pomocou štítkov.
Prečo využiť Bidding Fox Elements pre nastavenie DSA
Aplikácia pracuje so štatistickými dátami z porovnávačov tovaru, s Google Analytics, s dátumom a časom, s počasím a ďalšími informáciami. Produkty teda môžete triediť podľa ich vlastností. Napríklad podľa vysokého počtu objednávok, nízkeho počtu preklikov, priemerného CPC a ďalších.
Bidding Fox Elements môžete pri nastavovaní DSA využiť dvoma spôsobmi:
- Priradenie Custom label k produktom.
- Vytvorenie novej samostatnej tabuľky podľa vlastností produktov.
Custom label
Ako vytvoriť štítky k jednotlivým produktom sme opísali v článku ako na lepšie DSA pomocou Bidding Fox Elements. Dočítate sa tu, ako vybrať elementy, nastaviť Custom label a ako všetko nastaviť v Google Ads.
Vytvorenie nového zdroja pre DSA
Druhou možnosťou je vytvorenie nového zdroja, ktorý bude obsahovať produkty s rovnakými vlastnosťami.
Chceli by ste zdvihnúť návštevnosť tovaru, ktorý má málo preklikov?
- V Mergade vytvoríte nový export pre Google Ads a aktivujete pre neho Bidding Fox Elements.
- Vyberte informácie, ktoré chcete ďalej používať. Pre produkty s nízkym počtom návštev aktivujte element BFE_GA_CLICKS_SUM za 30 dní.
- V Mergade nastavte výber BFE_GA_CLICKS_SUM_30 >= 30. Ten bude obsahovať produkty, ktoré majú podľa Google Analytics 30 alebo viac preklikov za posledných 30 dní.
- Tie pomocou pravidla skryte.
-
Tým získate tabuľku, v ktorej sú len produkty, ktoré mali za posledný mesiac menej ako 30 preklikov.
Posledným krokom je nastavenie reklamy. Pri využití Custom label bude produktom, ktoré požiadavkom odpovedajú, nastavená odpovedajúca kampaň a ostatné budú podporené podľa skoršieho nastavenia. V prípade, že využijete zoznam konkrétnych produktov, ktoré majú pod 30 preklikov, budú v kampani len tieto, ostatné nie. Je teda na vás, či chcete podporovať celý sortiment, alebo len jeho časť.
Používate pre e-shop DSA a využívate k tomu Bidding Fox Elements? Napíšte nám svoje skúsenosti do Fóra.
Pridať nový komentár