Pri inzercii je nevyhnutné vyhodnocovať a optimalizovať kampane, aby sa dlhodobo finančne vyplácali. Nechcete predsa zbytočne vyhadzovať peniaze do vzduchu. Ako teda identifikovať v inzercii produkty, ktoré majú príliš vysoké náklady? Začnite pracovať s Bidding Fox Elements.
Aktivujte elementy
- BFE_H_TOTAL_COST, vďaka ktorému budete vedieť, aké máte náklady na jednotlivé produkty.
- BFE_H_SALES, který vás informuje o výške obratu z daného produktu.
- BFE_H_COST_OF_SALES, alebo jednoducho povedané, podiel nákladov na obrate. Hodnotu PNO môžete sledovať na úrovni 1, 7 alebo 30 dní.
Právě poslední element vám dá nejvíce informací o tom, jak je pro vás inzerce daného produktu výhodná. PNO je třeba dopředu vypočítat a stanovit si maximální přípustnou mez. Produkty, které tuto hranici překročí je třeba co nejrychleji optimalizovat.
Posledný zmienený element poskytuje najviac informácií o tom, ako a či vôbec sa vaša inzercia vypláca. Produkty, ktoré prekročia vami nastavenú maximálnu výšku PNO je potrebné čo najrýchlejšie optimalizovať.
V Mergade nastavte výber
- BFE_H_COST_OF_SALES_30 < 25
V tomto výbere budú produkty, u ktorých PNO presiahlo 25 % za posledních 30 dní.
Bidding Fox Elements vám pomáha využívať dáta na 100 %. Začnite s ním pracovať aj vy.
Pridať nový komentár