Vianoce sú za dverami a určite máte plné ruky práce. Aby sme vám trochu odľahčili, spísali sme niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu s optimálnym nastavením ponuky. Potrebujete jednoducho načasovať kampane alebo automaticky skrývať produkty? Potom sa vám bude hodiť aplikácia Bidding Fox Elements. Vďaka novému releasu Pricing Foxu využijete manuálne precenenie. Oveľa viac noviniek a inšpirácie nájdete v článku.
Využite Bidding Fox a Bidding Fox Elements pre efektívnejšiu inzerciu
Chcete vyšperkovať vašu vianočnú inzerciu? Využite Bidding Fox Elements. Spísali sme vám niekoľko tipov, ako môžete aplikáciu využiť. Hravo načasujete kampane, odhalíte darčeky konkurencie alebo zistíte, aké produkty sú najžiadanejšie.
Úspech každého biznisu stojí a padá na tom, ako dobre poznáte trh, na ktorom pôsobíte. Preto je dôležité pravidelne sledovať svojich protihráčov, ich ponuku a situácii sa prispôsobovať. S analýzou konkurentov vám pomôže hneď niekoľko funkcií v Bidding Foxe.
Pokiaľ chcete súťažiť so svojimi konkurentmi o prvé priečky na porovnávačoch, v niektorých prípadoch využijete aj ručný bidding. Kedy sa vám bude hodiť a ako CPC nastavíte, sme spísali do článku.
Spoznajte Pricing Fox a jeho nové funkcie
Chcete vyskúšať automatickú cenotvorbu a hľadáte vhodný nástroj? Zoznámte sa s Pricing Foxom v treťom diele nášho podcastu. Vlado Trevisan z Rigora spoločne s Domčou zhrnuli, aké možnosti aplikácia ponúka a podelili sa o cenné rady do začiatku.
Líšku neustále vylepšujeme. Jej posledný release priniesol manuálny pricing a konfigurovateľné exporty týkajúce sa konkurencie. Môžete si tak zvoliť, aké informácie sú pre vás dôležité a aké údaje chcete exportovať. Prečítate si o nových funkciách viac informácií.
Nielen začiatočníkom, ale aj skúseným používateľom sa bude hodiť checklist Čo priebežne strážiť v aplikácii. Dozviete sa, ako postupovať po zapnutí Líšky a aj čo kontrolovať pravidelne.
Práve s kontrolou vám pomôže Diagnostika v Pricing Foxe. V druhom diele seriálu o Diagnostike sme sa venovali karte Varovania, ktorá vás napríklad upozorní na príliš zľavnené alebo zdražené produkty.
Prečítate si nielen vianočné tipy pre inzerentov
Zákazníkov zaujme vždy ako prvý obrázok produktu. Kedy inokedy ako teraz, by ste sa mali obrázkom venovať veľkú pozornosť. Feed Image Editor ponúka vianočné šablóny, vďaka ktorým získate oslňujúce produktové obrázky na pár kliknutí. Ako na to si prečítajte v článku.
Nielen pred Vianocami sa hodí vedieť, ako vyťažiť z porovnávačov tovaru maximum. Besteto spísalo svojich 5 tipov.
Majte všetky novinky na vyhľadávačoch tovaru pod kontrolou
Každý inzerent musí mať pripravený feed podľa požiadaviek porovnávača tovaru. Niekedy je to väčší oriešok, než sa zdá. Môže sa stať, že máte súbor v neobvyklom dátovom formáte alebo ho potrebujete editovať. Pre tých, čo chcú ušetriť svoj čas, ponúka riešenie Blending Bull, šikovný pomocník na spájanie aj editáciu feedu.
Chcete mať prehľad, aké nové kategórie nájdete na porovnávačoch? Prečítajte si prehľad pre:
Pokiaľ inzerujete na Zboží.cz a Skliku, určite vás budú zaujímať zmeny v retargetingu a meraní konverzií v súvislosti s novelizáciou zákona o elektronických komunikáciách. Nové podmienky majú platiť od januára 2022.
Vianoce sa blížia míľovými krokmi. Využite tipy a triky, ktoré sme vám zhrnuli v článku a vyšperkujte svoju inzerciu do detailu. Prajeme vám množstvo preklikov, objednávok a spokojných zákazníkov.
Pridať nový komentár