Stále tu hovoríme o tom, ako vám lišiak pomôže. Ale ako to môže vyzerať v skutočnosti? Pozrite sa na prípadovú štúdiu agentúry FEO, ktorá biddingový automat nasadila na jar. S čím sa potýkali a ako je na tom inzercia teraz?
Akokoľvek vyzerá výsledok jednoznačne, začiatky podľa svedectva agentúry jednoduché neboli: „Po zapnutí sa prakticky nič nezmenilo. Kampane nevykazovali žiadne zvýšenie návštevnosti, transakcií, či tržieb. Zhruba po týždni sme začali byť skeptickí.“
Zistenie prvé: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavenie je dôležité!
V agentúre sa ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naša nová stratégia bola omnoho podrobnejšia a kládla väčší dôraz na konkrétne produkty, produktové rady a jednotlivé značky. Sortimnet e-shopu sme rozsegmentovali do úzko zameraných produktových skupín. A heureka!“
Zistenie druhé: Starostlivé segmentovanie a práca s menšími skupina produktov sú pre automatický bidding kľúčové.
S novou stratégiou vzrástli klientovi návštevy aj tržby a energia investovaná do úvodného nastavovania sa nakoniec všetkým vrátila – teraz už Bidding Fox môže nastavovať automaticky a šetrí tak čas aj peniaze.
„V porovnaní s predchádzajúcim rokom sa nám v apríli podarilo priviesť 2x viac návštevníkov a zdvojnásobil sa aj počet transakcií. Máj potom rekordný aprílový výsledok predčil a zaznamenal medziročný nárast tržieb o 190 %.“
elú prípadovú štúdiu nájdete na webe agentúry FEO. A Bidding Fox si môžete zapnúť rovno tu – dajte nám potom vedieť, ako lišiak pomohol vám.