Nedávno sme sa v niekoľkych článkoch na blogu zaoberali diagnostikou a niekoľkokrát sa stretli s nespárovanými produktmi. Jedným z problémov, ktorý bráni v biddingu, sú nespárované produkty. Ako s nimi môžete pracovať a kedy ich môžete dostať do biddingu?
Párovanie produktov
Aby mohol byť produkt spárovaný, musíte byť zaradení v platenom režime a v XML súbore uvádzať tagy - PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT. Na základe tagu CATEGORYTEXT a PRODUCTNAME Heureka produkt spáruje. Nespárované produkty sa neobjavujú v biddingu, ani v porovnaní ceny. Nájdete ich len vo výsledkoch vyhľadávania až za spárovanými produktmi.
Heureka musí mať kategóriu vášho produktu už vytvorenú. Ich zoznam nájdete tu. A nové kategórie pravidelne zverejňujú na blogu.
V prípade, že váš produkt nemá samostatnú kategóriu, uveďte tú, ktorá jasne určí, o aký produkt sa jedná.
PRODUCTNAME musí obsahovať názov výrobcu, kód produktu a atribúty varianty.
Spárované produkty
Sú produkty, ktoré sú správne zaradené vo svojej kategórii a je možné u nich využiť bidding. Pri spárovaných produktoch je vždy žiaduce, aby ste sa zamerali na parametre.
Nespárované produkty
Čo teda s produktmi, ktoré na Heureke nie je možné spárovať? Nemusí sa jednať len o to, že kategória daného produktu nie je zaradená, ale môžu to byť produkty, ktoré sú len originálne a nie je možné ich “pripárovať” k ostatným e-shopom. Ak máte správne nastavené všetky náležitosti, Heureka vám môže založiť novú produktovú kartu. Potom môžete začať pracovať s parametrami a zákazníci sa k týmto produktom dostanú pri použití filtrov.
Parametre
Vďaka parametrom je vaša ponuka viac vidieť a produkty je možné filtrovať v ľavom stĺpci. Parametre sú vlastnosťou vašich produktov. Pri niektorých kategóriách sú dokonca povinné. Zoznam povinných parametrov nájdete v tabuľke, ktorú Heureka aktualizuje.
Parametre = fabra, veľkosť, druh materiálu, rozmery, objem, spotreba a ďalšie.
Vďaka vyplnení parametrov budú vaše produkty lepšie dohľadateľné a odlíšené od konkurencie. Ako správne parametre vyplniť sa dozviete tu.
Prečo vypĺňať parametre
PPotrebujem helmu na motorku, vyhľadám ju na Heureke.
Je ich ale veľa a preto použijem filtrovanie. Chcem helmu s intercorom.
A vďaka vyplneným parametrom je táto helma jediná a rozhodovací proces je zrazu veľmi jednoduchý.
- Pre zobrazenie na Heureke a spárovanie produktov potrebujete vo feede PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT.
- Spárované produkty môžu do biddingu.
- Nespárované takmer nie je možné dohľadať. Vždy sú vo výsledkoch vyhľadávania až pod spárovanými.
Vypĺňajte parametre! Budete lepšie dohľadateľní.
Pridať nový komentár