Zboží.cz rozšírilo možnosti svojej inzercie. Ponuky sa odteraz automaticky zobrazujú aj vo vyhľadávaní na Seznamu. Na nasledujúcich riadkoch si zhrnieme, ako vám Bidding Fox pomôže.
Rozšírenie možností zobrazovania ponúk na Zboží.cz
Táto zmena môže ovplyvniť výkon kampaní vo Výsledkoch hľadania. Ako sa ale riadi relevantnosť zobrazovania a radenia? Volí sa na základe MAX_CPC_SEARCH z vášho feedu. Ak ste s týmto elementom doteraz nepracovali, čítajte ďalej.
Chcete, aby bola vaša ponuka viac vidieť? Nastavte si maximálnu cenu za preklik, ktorú Zboží.cz rozlišuje pre:
- detail produktu,
- a vyhľadávanie:
- naprieč celým porovnávačom,
- v kategórii, do ktorej produkt spadá,
- a na Seznamu.
Nastavenie v Bidding Foxe
Bidding môžete nastaviť buď priamo v administrácii porovnávača alebo vo vašom feede, ktorý do neho posielate. Úpravy feedu vykonáte vďaka našej aplikácii Bidding Fox.
Pre MAX_CPC_SEARCH zadáte koeficient, ktorým sa vynásobí vypočítané CPC pre ponuky v produktovej karte. Výsledok sa potom vygeneruje do príslušného elementu. Ak zabudnete koeficient vyplniť, Lišiak bude automaticky počítať s defaultne nastaveným koeficientom 1.
To môžete kombinovať s nastavením rozpočtov alebo automatickým zapnutím a vypnutím. Po aplikovaní stratégií sledujte výkon vašej inzercie pomocou štatistík v Prehľade. Budete mať prehľad o preklikoch, objednávkach, obrate i ďalších.
V tomto článku sme si ukázali, ako vám Lišiak pomôže pri nastavení maximálnych cien za preklik. Pre ďalšie tipy zo sveta biddingu sledujte náš blog.
Pridať nový komentár