Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.
Filtre trochu inak
To, že si nastavené filtre môžete ukladať, sme vám už hovorili. Teraz v záhlaví stránky Produkty pribudla nová ponuka, v ktorej sa schováva prehľad týchto produktových filtrov.
V tabuľke nájdete názov filtra a postup ako ho nastaviť. Poradie filtrov môžete meniť jednoducho pretiahnutím po nabehnutí do stĺpca poradia, rovnako tak si ich môžete mazať či vyhľadávať cez stĺpček akcie.
Hlavným novým zlepšovákom je export uložených filtrov a import. Ak kontrolujete u svojich klientov veci s rovnakou problematikou, nastavte si univerzálne filtre a tie potom medzi projektmi už len importujte.
Viac možností v nastavení stratégií
Maximálnu CPC si odteraz môžete pri jednotlivých stratégiách nastaviť percentuálne. Vedľa kolónky pre hodnotu v eurách nájdete pole, kde vyplníte, koľko percent z ceny výrobku má CPC spĺňať. V prípade, že budete mať zadané hodnoty v oboch poliach, bude Bidding Fox brať do úvahy tú nižšiu.
O ďalšiu podmienku sme rozšírili aj checkboxy. Po zaškrtnutí poslednej možnosti „Nebiddovať, kde som na TOP pozícii s Heureka košíkom“ vám lišiak ušetrí peniaze za kliknutie pri produktoch, s ktorými ste na TOP pozícii s Heureka košíkom.
Teraz sa presunieme na stránku Nastavenia, kde sme pridali zasielanie upozornení na nedostatok kreditu v najbližších dňoch. Podľa vývoja čerpania kreditu v posledných 10 dňoch vám pošleme správu o tom, že kredit v blízkej dobe – podľa zadaného údaju – dôjde. Predchádzame tak vypadnutiu produktov z biddingu alebo zastavenie celej inzercie, čo napríklad vo vianočnej sezóne môže ovplyvniť obrat e-shopu.
Na záver vám môžeme sľúbiť, že budeme ďalej aplikáciu neúnavne zlepšovať. Pripravené máme okrem iného aj školenia, kde vám radi zodpovieme na všetky vaše otázky či nejasnosti.
Pridať nový komentár