Nachádzate sa tu

Nastavenie prvej stratégie pomocou nášho checklistu

September sa niesol v znamení akcií a my sme radi prijali pozvanie zúčastniť sa MergadoFestu. Jeho druhý ročník sa venoval téme expanzie do zahraničia. O svojich skúsenostiach rozprávali napríklad Adam Funiok z agentúry Besteto, alebo Jana Dzuričková z agentúry Unikum

Na MergadoFeste zazneli prednášky nie len spojené s expanziou, ale aj prednášky, ktoré priniesli rôzne tipy ako využiť Google Data Studio (Tomáš Hanáček), či ako si užívateľsky otestovať svoj e-shop (Marek Čevelíček). My sme radi prispeli prednáškou od nášho Jirky na tému Ako si nastaviť prvú stratégiu a čím pokračovať.

Bidding je čerešnička na torte

Nastaviť si prvú stratégiu na biddovanie nie je tak jednoduché, ako by sa mohlo zdať. Predtým, ako začnete biddovať, je potrebné skontrolovať si kvalitu feedu, pozrieť sa, akú máte konkurenciu, či zistiť, čo chce klient inzerciou dosiahnuť. Preto radi hovoríme, že bidding je čerešnička na torte všetkých potrebných úkonov, ktoré samotnému biddovaniu predchádzajú. 

Aby sme vám zjednodušili proces nastavovania biddingu, máme pre vás vytvorený checklist, ktorý vám pomôže pri práci. Všetky kroky nájdete na jednom mieste a vy si môžete odškrtávať, čo ste už splnili.

Z dokumentu si ľahko vytvoríte kópiu (Súbor  -> Vytvoriť kópiu) a prispôsobíte vlastným potrebám.

Nemohli ste sa zúčastniť našej prednášky na MergadoFeste? Pozrite si aspoň našu prezentáciu:

 

Potrebujete poradiť s nastavením biddingu? Využite niektorú z našich certifkovaných partnerov, alebo príďte na naše školenie.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.