September sa niesol v znamení akcií a my sme radi prijali pozvanie zúčastniť sa MergadoFestu. Jeho druhý ročník sa venoval téme expanzie do zahraničia. O svojich skúsenostiach rozprávali napríklad Adam Funiok z agentúry Besteto, alebo Jana Dzuričková z agentúry Unikum.
Na MergadoFeste zazneli prednášky nie len spojené s expanziou, ale aj prednášky, ktoré priniesli rôzne tipy ako využiť Google Data Studio (Tomáš Hanáček), či ako si užívateľsky otestovať svoj e-shop (Marek Čevelíček). My sme radi prispeli prednáškou od nášho Jirky na tému Ako si nastaviť prvú stratégiu a čím pokračovať.
Bidding je čerešnička na torte
Nastaviť si prvú stratégiu na biddovanie nie je tak jednoduché, ako by sa mohlo zdať. Predtým, ako začnete biddovať, je potrebné skontrolovať si kvalitu feedu, pozrieť sa, akú máte konkurenciu, či zistiť, čo chce klient inzerciou dosiahnuť. Preto radi hovoríme, že bidding je čerešnička na torte všetkých potrebných úkonov, ktoré samotnému biddovaniu predchádzajú.
Aby sme vám zjednodušili proces nastavovania biddingu, máme pre vás vytvorený checklist, ktorý vám pomôže pri práci. Všetky kroky nájdete na jednom mieste a vy si môžete odškrtávať, čo ste už splnili.
Nemohli ste sa zúčastniť našej prednášky na MergadoFeste? Pozrite si aspoň našu prezentáciu:
Potrebujete poradiť s nastavením biddingu? Využite niektorú z našich certifkovaných partnerov, alebo príďte na naše školenie.
Pridať nový komentár