Release Bidding Fox Elements so sebou priniesol veľa nových elementov. Pomôžu vám nielen so sledovaním spárovanosti a hodnotenia produktov, ale aj monitoringom predajov a nákladov. V článku sa dozviete, kde ich nájdete a ako vám uľahčí prácu.
V polovici júna si pre vás Lišiak prichystal ďalší release s novými elementmi. Aby ste sa v nich lepšie orientovali, rozdelili sme ich prehľadne do kategórií:
- ProduktRoka a hodnotenie produktu
- Prehľad o výkone a nákladoch
- Report nespárovaných produktov a čakajúcich na zaradenie
- Štatistiky z Heureka Košíku
ProduktRoka a hodnotenia produktu
ProduktRoka je súťaž, v ktorej Heureka každoročne vyhlasuje najpopulárnejšie výrobky v jednotlivých kategóriách podľa preferencií spotrebiteľov.
Umiestnil sa váš produkt v tejto súťaži? Potom budú pre vás užitočné nové elementy, obsahujúce pozíciu produktu, jeho kategóriu a typ kategorie. Všetky dáta sa viažu k roku posledného umiestnenia.
K čomu to môžete využiť? Vytvorte si vo Feed Image Editore obrázky produktov so štítkami o umiestnení v súťaži, vďaka ktorým prilákate viac zákazníkov. Zaberie vám to len pár kliknutí.
Náš Lišiak po novom ukrýva informácie o počte odporúčaní a maximálnych aj minimálnych hodnoteniach, ktorá sa viažu na vaše predaje. Môžete s nimi pracovať tak, že si v Mergade vyberiete produkty, ktoré majú viac ako 10 hodnotení. Výber vyexportujete do formátu CSV a v tabuľkovom procesore si ich zoradíte. Vďaka tomu uvidíte, aké produkty sú medzi vašimi zákazníkmi najpopulárnejšie a zameriate sa len na tie, ktoré majú najväčší potenciál. Určite to oceníte v prípade, keď máte vo feede tisícky produktov a chcete začať s optimalizáciou.
Prehľad o výkone a nákladoch
Chcete vedieť, ako efektívne si stojíte na Heureke? K nastaveniu správnej bidovacej stratégie vám poslúži prehľad o výkone a nákladoch. Zistíte z neho počet preklikov, celkové náklady, obrat aj počet objednávok za posledných 90 dní. To všetko pre bidované i nebidované produkty.
Nájdete tak napríklad nebidované produkty, ktoré sú populárne. Keď ich začnete bidovať, je veľká šanca, že sa u nich zvýši počet preklikov i objednávok. Môžete tiež vypočítať, koľko zákazníkov príde z bidovaných pozícií a aký je podiel nákladov na bidding na celkových nákladoch.
Report nespárovaných produktov a čakajúcich na zaradenie
Zobrazí tie produkty, ktoré nie sú spárované a navrhne vám názov produktu i jeho kategórii podľa EAN kódu. Dáta máte uložené v Bidding Fox Elements. V Mergade si tak jednoducho týmito návrhmi naplníte PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT.
Produkty čakajúce na zaradenie Heureka ešte spracováva. Skontrolujte, či posielate v XML feede správne informácie.
Štatistiky z Heureka Košíku
Aktuálne môžete zahrnúť do vašich výpočtov pre optimalizáciu aj dáta o predajoch z Košíka. Budú sa vám hodiť štatistiky, ako je počet objednávok, podiel nákladov na obrate alebo provízie Heureky. Zistíte:
- koľko produktov bolo skutočne objednaných,
- koľko ste zaplatili na províziu Heureke,
- a čo vás to stálo.
V článku sme zhrnuli nové vylepšenia, ktoré reagujú na užívateľské potreby a požiadavky. Uľahčia vám orientáciu v nákladoch i predajoch a pomôžu pri optimalizácii inzercie. Dajte nám vedieť, ako sa vám s elementmi pracuje. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Pridať nový komentár