Po dlhšej odmlke prichádzame s novinkou, ktorá vám prehľadným spôsobom sprístupní kopu užitočných dát. Detail stratégie bude od teraz pre vás jednou z najdôležitejších stránok. Skontrolujete si tu svoje nastavenie stratégie, či priamo urobíte zmeny.
Čo všetko sa na stránke dozviete?
- Detailný prehľad nastavenej stratégie
- Výbery
- Plnenie cieľa
- Aktuálne štatistiky
- História
V detaile nastavenej stratégie vidíte veľa dôležitých údajov:
- Počiatočnú cenu prekliku
- maximálnu cenu prekliku
- maximálny podiel nákladov na obrate, atď.
Pod týmito základnými údajmi máte možnosť prekliknúť sa na úpravu stratégie, alebo ju zmazať. Na vrchu je naopak tlačítko na jej pozastavenie.
Na pravej strane vidíte Výbery, Plnenie stratégie, ktoré sú znázornené v grafe. Tiež sa tu môžete prepnúť do iných stratégií. Pod prehľadom nastavení sa nachádza malý prehľad aktuálnych štatistík.
Nájdete tu hodnoty:
- Počet produktov
- Obrat
- Náklady
- PNO
- CPC
- Prekliky
- Objednávky
- Konverzný pomer
Niektoré hodnoty ako Prekliky, Obrat, či Náklady sú prekliknuteľné a môžete sa tak pozrieť na podrobnejšie informácie. Napríklad po kliknutí na Prekliky sa vám rozbalia informácie o produktoch, ktoré dosahujú minimum a maximum preklikov a tiež malý interaktívny graf.
Grafy a tri zdroje dát
Pre tých, ktorí majú radi grafy, je pripravený prehľad histórie za posledný týždeň, 14 dní a mesiac v prehľadných grafoch.
Prekliknúť sa môžete medzi dátami:
- z Bidding Foxu
- z Google Analytics
- z Heureky
Meniť sa bude nielen graf, ale aj informácie v spodnej tabuľke. Vďaka tomuto prehľadu ľahko zistíte, ak vám niektorý deň vypadli produkty oproti bežnému stavu.
Stratégie v aplikácii majú ešte jednu novinku. Po novom tu nájdete rýchly prehľad ich výsledkov priamo na hlavnej stránke aplikácie. Prvé dva stĺpce hovoria, koľko produktov pri poslednom biddingu spadlo do stratégie a koľko je priemerne nastavené CPC. Stĺpec obrat, či prekliky obsahujú prehľad za posledných 30 dní.