Nachádzate sa tu

Aké majú vaše produkty CPC a PNO?

Pri nastavovaní stratégií je dôležité zamyslieť sa nad maximálnou hodnotou CPC a PNO (ceny za preklik a podiel nákladov na obrate). Bidding Fox bude držať vašu inzerciu v stanovených medziach. Vy ale môžete nastaviť aj to, že chcete v inzercii nechať produkty, ktoré nastavenie prekročia. Budú sa objavovať za minimálnu cenu prekliku v danej kategórii, ale nebudú v biddingu.

Aby ste vždy vedeli, čo sa s vašou inzerciou deje a či neprekračuje stanovené hranice, je v diagnostike zaradená stránka s varovaním. Varovanie obsahuje informácie o tom, koľko produktov nespĺňa cieľ, koľko dosiahlo na maximálne CPC a koľko ich presiahlo hranicu PNO.
 

Plní vaša stratégia ciele? 

V prvom bloku vpravo vidíte graf, ktorý znázorňuje plnenie cieľov v stratégiách. Keď kliknete na Vyhľadať, aplikácia vám vypíše všetky produkty, pre ktoré toto varovanie platí. Môžete pri nich rovno upraviť nastavenie, pomocou ručného biddingu pri jednotlivých produktoch, alebo pre celú stratégiu.

Plnenie cieľov
Filtrovanie nesplnených cieľov

Dodržiavanie PNO

PNO je ukazovateľ toho, aký majú náklady podiel na obrate. V diagnostike máte informácie o tom, koľko produktov prekročilo PNO, koľko sa k hranici blíži a koľko ich je v poriadku. Ako sme už zmienili, v nastavení stratégie môžete zvoliť, že chcete produkty, ktoré maximálne Pno prekročia skryť, alebo nechať v biddingu. V prípade, že ich skryjete, nebudú vo feede a vyhľadávač ich tak nebude zobrazovať vôbec. Preto so skrýváním opatrne.

Ak sa o ňom chcete dozvedieť viac a to, ako s ním pracuje Bidding Fox, prečítajte si článok, ktorý sme PNO venovali.

Maximálný podiel nákladov na obratu

Dosiahnutá maximálna cena za preklik

CPC= cost per click, teda cena za jedno kliknutie. Prečo by ste mali nastaviť jej maximálnu hranicu? Je to jednoduché - nechcete, aby sa vám náklady vyšplhali nad cenu produktu. Pre nastavenie maximálnej hodnoty CPC neplatí obecné pravidlo. Pri každom sortimente, kategórii i produktu môže byť trochu iná. Vždy to ale musí byť cena, ktorú ste ochotní reálne za preklik zaplatiť!

Nastavenie maximálnej hodnoty CPC

CPC môžete jednorázovo, alebo trvalo navýšiť aj pomocou ručného biddingu. O tom zase ale niekedy inokedy. Z diagnostiky nás ešte čaká posledná časť a to sú odporúčania.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.