Heureka prichádza s novými reportmi, ktoré sú podrobnejšie, presnejšie a obsiahlejšie ako boli doteraz. S akými dátami môžete začať pracovať a ako to funguje?
Prehlad o výkone a nákladoch
V prehľade ste vždy videli prekliky do obchodu, konverzný pomer, náklady, obrat a ďalšie. Teraz je doplnený o nové štatistiky a pracuje aj s ITEM_ID. Práve vďaka IDEM_ID bude lepšie pracovať s identifikáciou produktu. Z reportu zistíte aj to, či k vám zákazníci chodia skôr z biddovaných, alebo z nebiddovaných produktov. To vám pomôže pri nastavovaní stratégií biddingu.
Dáta Heureka generuje za posledných 90 dní, 1x denne vždy v noci. A pozor, dáta za posledných 30 dní sa môžu priebežne meniť kvôli systému, ako Heureka meria konverzie.
Podrobné informácie nájdete v nápovede na Heureke.
Nespárované produkty
Ďalšou novinkou je prehľad nespárovaných produktov, vrátane návrhu na zmenu ich názvu alebo kategórie. Výhodou oproti starému reportu je to, že hneď uvidíte názvy kategorií pre konkrétne produkty a nemusíte hľadať. Potom stačí skontrolovať, či je zhoda správna a upraviť názov, alebo kategóriu podľa návrhu. Návrhy názvov Heureka určuje podľa EAN kódu. Pre využitie je potrebné, aby ste ho mali zaradený v XML feede.
Táto funkcia je zatiaľ v beta verzii a bude sa ďalej vylepšovať. Heureka preto upozorňuje, aby ste prehľad brali skôr ako pomocníka.
Podrobné informácie nájdete tiež v nápovede na Heureke.
Staré reporty budú ešte chvíľu k dispozícii, ale rýchlo sa pustite do skúšania noviniek! A do komentárov nám napíšte, ako sa vám s nimi pracuje.
Pridať nový komentár