Nový graf v Analytike aplikácie Bidding Fox vám umožní získať lepší prehľad o tom, aký dopad má na tržby vášho e-shopu popularita tovaru.
Novinky zo začiatku mesiaca sa týkali vlastného nastavenia diagnostiky, nových možností filtrovania produktov a lepšieho nastavovania stratégií.
Tie ďalšie nájdete znovu v Diagnostike a filtrovaní. S Bidding Foxom teraz butete mať väčší prehľad o tom, aký dopad má popularita na tržby vášho e-shopu.
Popularita produktov
Na podstránke Diagnostika v Odporúčaniach nájdete nový graf, na ktorom je zobrazených 100 najpopulárnejších produktov v závislosti na počte preklikov.
Všetky zobrazené dáta sú za posledných 30 dní. Graf si môžete ďalej rozšíriť a to o informácie o objednávkach, obrate alebo nákladoch.
Prečo je popularita dôležitá
Čím vyšší má produkt popularitu, tým viac by vám mal prinášať preklikov a objednávok. V diagnostike by ste najväčšie bubliny mali vidieť v pravom hornom rohu. Vďaka grafu ľahko zistíte, či nemajú niektoré produkty problémy. Vo feede môžete mať aj produkty s nižšou popularitou, ktoré ale majú lepšie výsledky. Pozrite sa na ne. Čo je u nich inak ako u populárnejších? Napr. nemajú vyplnený darček, parametre, majú vysokú cenu a pod.?
Je dobré vedieť, ktoré produkty vo vašom feede majú potenciál a mali by ste sa na ne zamerať.
Pracujete s popularitou a máte nejaké ďalšie nápady, ako by sme ich mohli v aplikácii využiť?
Pridať nový komentár