Nachádzate sa tu

Report v Bidding Foxu

Bidding report je už nejakú chvíľu súčasťou aplikácie. Ušetrí vám čas a dáta máte vždy prehľadne uložené na jednom mieste. Čo v ňom nájdete a ako ho môžete využívať na 100 %? Pripravili sme pre vás sériu článkov, ktoré vám to ukážu. Začnime pekne od začiatku.

Ukažka reportu v Bidding Foxu

Najskôr vyberte obdobie, ktoré chcete reportovať. Môžete vyberať jednotlivé mesiace, vyplniť presný dátum od kedy do kedy, alebo len časť mesiaca. Obdobia môžete medzi sebou porovnávať a vidieť, ktoré stratégie majú úspech a na ktorých by bolo potrebné zapracovať. Špecifické dáta využijete pri stratégii, ktorá bude spustená len na pár dní a po jej vypnutí chcete vidieť, ako bola úspešná v porovnaní s ostatnými.

Porovnanie období v reportu

Čo z reportu vyčítate?

Začiatok je venovaný súhrnným štatistikám za dané obdobie.

Obrat a náklady

Celkový obrat a náklady daného e-shopu vo vami zvolenom období. Zdroj pre tieto sumy je zvolený podľa vášho nastavenia v aplikácii. Teda Google Analytics alebo Heureka.

PNO

Podiel nákladov na obrate za všetky stratégie. Teda informácie o tom, aké percento z vášho obratu tvorí náklady na bidding.

Prekliky a objednávky

Celkový súčet preklikov a objednávok, ktoré boli uskutočnené. Aj tu sú dáta zobrazené podľa vášho nastavenia z Google Analytics alebo Heureky.

Konverzný pomer

Je pomer medzi návštevníkmi, ktorí urobili konverziu/objednávku a celkovým počtom návštevníkov. Je jedným z ukazovateľov úspešnej inzercie.

Prečo použiť bidding report?

  • Je rýchly. Nemusíte vypĺňať žiadne tabuľky.
  • Je flexibilný. Môžete si nastaviť ľubovoľné obdobie.
  • Je prehľadný. Všetky dáta máte v grafoch alebo v tabuľkách.
  • Je variabilný. Môžete ho preklikávať online alebo exportovať do pdf.
  • Je pre užívateľov Bidding Fox zdarma.

To je pre dnešok o reportoch všetko. Nabudúce sa môžete tešiť na porovnanie TOP 5 najlepších stratégií, ich prekliky, obrat a históriu.

Je nejaká funkcia, ktorú by ste v reportoch využili a chýba vám? Napíšte nám a pozrieme sa na to.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.