Nachádzate sa tu

„Zatvárate“ e-shop medzi sviatkami?

Chcete mať po vianočnom objednávkovom zhone pokoj a preto medzi sviatkami vypínate reklamu? Viete, že sa tým môžete pripraviť o veľa objednávok? Na Zboží.cz minulý rok medzi sviatkami klesli konverzie v priemere len o 14 %, v porovnaní s prvým decembrovým týždňom. Takže aj po Vianociach ľudia nakupujú vo veľkom a vy by ste sa tak pripravili o veľký počet objednávok. Ako teda nastaviť e-shop?

Buďte na porovnávačoch vidieť

Bidding nevypínajte. Kamenné obchody sú zavreté a ľudia nakupujú na internete. Preto je potrebné byť medzi ponukami. Aj keď zákazník nevyberie hneď, môže sa k vám vrátiť po Novom roku.

Kedy tovar doručíte

Dodacia doba bude pre zákazníkov stále kľúčová. Najdôležitejšie je, či tovar dorazí medzi sviatkami, alebo až v januári.

Zistite u dopravcov, či garantujú doručenie od 27. 12. do 31. 12. Zákazníkom dajte na výber aj osobný odber, ak je to možné. O dodaní ich informujte všetkými možnými prostriedkami. E-mailom, na sociálnych sieťach, alebo na e-shop pridajte banner. Aby im bolo jasné, kedy balík dorazí.

Upravte DELIVERY_DATE

Ak budete dobu doručenia meniť, nezabudnite na XML a dostupnostný feed. Aby ste neposielali na porovnávače zlé informácie.

Úpravy XML urobte v Mergade.

Zavretý e-shop

Chcete aj tak „zavrieť“? Mali by ste urobiť niekoľko krokov.

  • Deaktivujte e-shop na porovnávačoch.
  • Alebo na Heureke prejdite do FREE režimu (budete sa zobrazovať vo fulltextovom vyhľadávaní).
  • Na e-shop dajte informáciu o neskoršom doručení tak, aby bola dobre viditeľná. A bolo z nej jasné, ktorý deň objednávky odídu.
  • Užite si voľno a hneď po návrate nezabudnite všetko vrátiť späť.

Aké sú vaše skúsenosti so „zatváraním“ e-shopu? Napíšte nám do komentárov.
 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.