Chcete mať po vianočnom objednávkovom zhone pokoj a preto medzi sviatkami vypínate reklamu? Viete, že sa tým môžete pripraviť o veľa objednávok? Na Zboží.cz minulý rok medzi sviatkami klesli konverzie v priemere len o 14 %, v porovnaní s prvým decembrovým týždňom. Takže aj po Vianociach ľudia nakupujú vo veľkom a vy by ste sa tak pripravili o veľký počet objednávok. Ako teda nastaviť e-shop?
Buďte na porovnávačoch vidieť
Bidding nevypínajte. Kamenné obchody sú zavreté a ľudia nakupujú na internete. Preto je potrebné byť medzi ponukami. Aj keď zákazník nevyberie hneď, môže sa k vám vrátiť po Novom roku.
Kedy tovar doručíte
Dodacia doba bude pre zákazníkov stále kľúčová. Najdôležitejšie je, či tovar dorazí medzi sviatkami, alebo až v januári.
Zistite u dopravcov, či garantujú doručenie od 27. 12. do 31. 12. Zákazníkom dajte na výber aj osobný odber, ak je to možné. O dodaní ich informujte všetkými možnými prostriedkami. E-mailom, na sociálnych sieťach, alebo na e-shop pridajte banner. Aby im bolo jasné, kedy balík dorazí.
Upravte DELIVERY_DATE
Ak budete dobu doručenia meniť, nezabudnite na XML a dostupnostný feed. Aby ste neposielali na porovnávače zlé informácie.
Zavretý e-shop
Chcete aj tak „zavrieť“? Mali by ste urobiť niekoľko krokov.
- Deaktivujte e-shop na porovnávačoch.
- Alebo na Heureke prejdite do FREE režimu (budete sa zobrazovať vo fulltextovom vyhľadávaní).
- Na e-shop dajte informáciu o neskoršom doručení tak, aby bola dobre viditeľná. A bolo z nej jasné, ktorý deň objednávky odídu.
- Užite si voľno a hneď po návrate nezabudnite všetko vrátiť späť.
Aké sú vaše skúsenosti so „zatváraním“ e-shopu? Napíšte nám do komentárov.
Pridať nový komentár