Bidding Fox nie je len aplikácia pre automatický bidding. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je obsiahla diagnostika, vďaka ktorej máte omnoho lepší prehľad o vašich produktoch a o inzercii na porovnávačoch. A my sme Lišiaka naučili strážiť podozrivé správanie. Aké informácie vďaka tomuto vylepšeniu získate? Poďte sa na to s nami pozrieť.
Nová karta Validátory v Bidding Fox
Novú kartu Validátory nájdete na podstránke Diagnostika. Jednotlivé validátory kontrolujú, ako sa rôzne hodnoty produktov menia v čase. V prípade, že odpovedajú podozrivému správaniu, aplikácia vás upozorní. Aké hodnoty strážime?
Súťaž s iným biddingovým automatom
Tento validátor vyhodnocuje, ako sa zvyšuje a znižuje CPC. Ak v biddingu súťažíte s ďalším automatom, Bidding Fox vás upozorní. Pri týchto produktoch je potrebné sa zamyslieť nad výškou maximálneho CPC. Zrejme budú dosahovať maximálne nastavené hodnoty.
Výpadky merania
Občas môže nastať výpadok meracích kódov na e-shope. Lišiak vás upozorní na produkty, pri ktorých je meranie zlé. To má za následok, že sa dáta neprepisujú do Google Analytics alebo na porovnávač tovaru.
Ovplyvňovanie CPC
Bidding spočíva v ponúkaní ceny za preklik, kedy vyššia ponuka vyhráva. Automatický bidding túto ponuku upravuje podľa konkurencie a CPC drží vo vami stanovených medziach. K úprave ceny môže ale dochádzať aj mimo aplikáciu, napríklad v administrácii porovnávača. Toto nastavenie bude mať prednosť. Pri produktoch, ktoré vám aplikácia vypíše, je CPC ovplyvňuje iným nastavením. To je potrebné nájsť a zmazať, v opačnom prípade automatický bidding nefunguje.
Podozrivé prekliky
Aplikácia zaznamenala rádovo vyšší počet preklikov na porovnávači ako v štatistikách Google Analytics. To môže značiť podvodné návštevy, pri ktorých je jediným cieľom vyklikať peniaze na vašu inzerciu, bez objednania tovaru. Náklady rastú, ale objednávky nie. Tieto produkty je potrebné kontrolovať a zistiť, či sa jedná o náhodu, alebo cielené preklikávanie.
Vypadnutie z biddingu
Niekedy sa stáva, že produkty vypadnú z biddingu. Najčastejšou príčinou je nastavená nízka cena za preklik, ktorá sa do aukcie nedostane, pretože konkurencia dáva vyššiu ponuku. Potom je potrebné upraviť stratégiu (znížiť požiadavky na pozíciu alebo navýšiť CPC).
Vďaka automatickému stráženiu týchto dát bude vaša inzercia na porovnávačoch zase o level vyššie, ako je vaša konkurencia. Máte návrh, ktoré hodnoty by Bidding Fox mal strážiť? Napíšte nám do fóra.
Pridať nový komentár