Súčasťou Bidding Foxu je komplexná Diagnostika, vďaka ktorej máte podrobný prehľad o vašich produktoch. Zistíte tak napríklad koľko máte spárovaných produktov alebo koľko z nich dosiahlo maximálne CPC. Ak vám chýba v diagnostike niečo, čo pravidelne kontrolujete, máme riešenie – nastavte si vlastné metriky. Poďme si ukázať, ako na to.
Výhodou vlastných metrík je automatické kontrola stavu inzercie na Heureke bez nutnosti manuálneho sledovania grafov či dát. Chcete si skontrolovať počet nespárovaných produktov? Bidding Fox to urobí za vás. Pre nastavenie vlastných ukazovateľov sa budeme pohybovať na podstránke Produkty a Diagnostika.
NASTAVENIE VLASTNÝCH METRÍK NA PODSTRÁNKE PRODUKTY
Najskôr si vyberte, ktoré produkty chcete zobraziť. Možnosti sú prakticky neobmedzené a jednotlivé filtre medzi sebou môžete kombinovať. Ako presne funguje filtrovanie v aplikácii? Medzi našimi videonávodmi nájdete rovno dve videá, ktoré sa venujú základným možnostiam filtrovania a infoboxu v Diagnostike.
Ako príklad si ukážeme prácu s nespárovanými produktami:
Filter nezabudnite uložiť a pomenovať napr. Nespárované produkty.
AKO NA NASTAVENIE VLASTNEJ DIAGNOSTIKY
- Na podstránke Diagnostika prejdeme na kartu Vlastné.
- Zvolíme Režim úprav a pridáme metriku. Vyberieme z nastavených stratégií a uložených filtrov.
- Pridáme vytvorený filter. Nespárované produkty a zmeny uložíme. Vlastných metrík pridajte koľko potrebujete.
Potom, ako si pridáte diagnostiku, chvíľu počkajte, než sa načítajú dáta. Následne si môžete nastaviť sledovanie metrík.
NASTAVENIE UPOZORNENIA
Pri jednotlivých boxov môžete nastaviť, aby vás Bidding Fox upozornil, keď dôjde k nárastu, alebo poklesu.
V tomto konkrétnom prípade sme zvolili upozornenie pri náraste na 15 produktov. Filter sme pomenovali, vybrali závažnosť, možnosť, či chceme upozornenie na e-mail alebo do Mergada a možnosť zobrazenie v grafe udalostí.
Box s informáciami o týchto produktoch nájdete v karte Vlastné a nárast sa bude prepisovať do Udalostí. Poskladajte si sem ďalšie boxy, v ktorých budete sledovať metriky a ktoré vás naozaj zaujímajú. Nájdete tu tak všetky informácie, ktoré sú dôležité pre správu vašej inzercie.
Zaujíma vás, či máte nastavený bidding správne? Skontrolujte si stav vašej ponuky na porovnávači Heureka pomocou bezplatého Bidding Auditu. Vo výsledku dostanete cenné dáta a tipy, akým smerom sa vydať pri práci s inzerciou.
Pridať nový komentár