Riešite pri e-shopoch neštandardné situácie, ktoré majú vplyv na predaja hodilo by sa vám ich mať zapísané v štatistikách Bidding Fox? Vytvorte vlastné udalosti, ktoré sa prepíšu do grafov a vy o nich budete mať vždy prehľad. Ako na to? Pozrite sa na návod.
Ako príklad si uvedieme akciu Výpredaj skladu. Pri všetkých stratégiách sme zvýšili CPC a cielili na 1. pozície, aby boli produkty čo najviac vidieť. Predaje, návštevy a obrat vzrastú a prejavia sa v štatistikách Bidding Fox. My do aplikácie pridáme udalosť, aby sme aj spätne vedeli, že táto akcia prebehla a mala vplyv na výsledky.
NASTAVENIE VLASTNÝCH UDALOSTÍ
- Na podstránke Udalosti vyberieme možnosť pridať novú.
- Zvolíme, kedy vznikla/vznikne a pomenujeme ju.
- Ako závažnosť zvolíme INFO a pridáme popis, aby bolo aj v budúcnosti jasné, aká akcia prebiehala.
- Vyberieme možnosť zobraziť v grafoch. Vďaka tomu ju uvidíme vo všetkých diagnostikách.
- Pridáme štítok, alebo vytvoríme nový.
- Udalosť uložíme a je hotovo.
Vďaka tomuto nastaveniu budeme vždy vedieť, aký vplyv mala kampaň na produkty. Odlíšenie nám pomôže aj s vyhodnotením úspešnosti kampane.
Vďaka spojeniu informácií o biddingu a reklamných kampaní mimo neho, pre vás bude jednoduchšie plánovanie ďalších marketingových akcií pre e-shop. Už ste vyskúšali pridať vlastné udalosti do Bidding Foxu? Napíšte nám do komentárov.
Pridať nový komentár