Heureka vylepšuje svoje služby, aby boli čo najprehľadnejšie a používatelia ich využívali čo najčastejšie. Nezameriavajú sa len na úpravy pre zákazníkov obchodov, ale aj pre samotných e-shopárov. Pozrite sa, ako vyzerá nový formulár pre úpravu e-shopov.
Na konci apríla došlo k zmene v boxe odporúčaných obchodov. E-shopy, ktoré sú v biddingu. nie sú od ostatných tak výrazne odlíšené, ako tomu bolo predtým.
ZJEDNODUŠENÝ FORMULÁR NA ÚPRAVU E-SHOPOV
Zmeny sa tentoraz dočkal formulár na úpravu e-shopov. Je jednoduchší a prehľadnejší. Už v ňom nenájdete napr. pole ICQ, ktoré musíme priznať, bolo naozaj veľa zastarané. URL adresa zostáva stále rovnaká.
O tejto úprave a prekážkach, s ktorými sme sa v Heureke museli zápasiť, hovoril Honza Kotek na tohtoročnej Nekonferencií. Pozrite sa na jeho prezentáciu.
Heureka zbiera spätnú väzbu od e-shopárov, tak im nezabudnite napísať do komentára pochvalu alebo vecné pripomienky.
ZJEDNOTENIA PARAMETROV ZNAČKA A VÝROBCU
Upravený formulár nie je jedinou zmenou, ktorá na Heureke prebieha. Cez prázdniny dôjde k zjednoteniu parametrov Značka a Výrobca. Táto úprava umožní zákazníkom jednoduchšie filtrovanie a tovar sa bude zobrazovať častejšie. V ktorých kategóriách sa prejaví a aké zmeny bude treba urobiť? Pozrite sa na blog Heureky.
Keď sme pri tom ICQ, spomeniete si na svoje užívateľské číslo? My sme sa dokonca prihlásili a nestačili sa čudovať, že stále funguje. : D
Pridať nový komentár