Nachádzate sa tu

Spoznajte vašu konkurenciu pomocou Bidding Fox Elements

Nedávno sme na našom blogu predstavili novinku v aplikácii Bidding Fox Elements, vďaka ktorej dokážete napríklad identifikovať pozíciu konkrétneho predajcu. Pomocou šikovných regulárnych výrazov tak môžete pracovať s aktuálnymi dátami a prispôsobiť tomu vašu inzerciu. V tomto článku si ukážeme pár praktických využití.

Obecný postup

Aby ste získali čo najpresnejšie informácie o vašej konkurencii, je potrebné, aby ste mali aplikácie Bidding Fox a Bidding Fox Elements zapnuté na rovnakom exporte.

Najskôr si ukážeme, aký je obecný postup pri tvorbe regulárneho výrazu a následne pravidla:

  1. Vytvorte si premenné pomocou regulárnych výrazov z hodnôt vybraných BFE elementov.
  2. Vytvorte si nový element, do ktorého sa uložia hodnoty z premenných.
  3. Vytvorte si pravidlo/výber podľa zámeru.
NápadUkážkovú hodnotu Mergado samo nedoplní, preto je potrebné ako testovací reťazec vložiť hodnotu skopírovanú napríklad zo stránky produkty. Tú získate kliknutím na ikonku editovať hodnotu.
Ukážka ako si skopírovať hodnoty pre "Testovací text" na stránke pre novú premennú.
Ukážka ako si skopírovať hodnoty pre "Testovací text" na stránke pre novú premennú.

Konkrétne ukážky využitia

Už viete, ako obecne s novinkou pracovať. Čo všetko ale vďaka nej dokážete zistiť? Je to napríklad cena a názov e-shopu na konkrétnej pozícii, na akej pozícii podľa ceny je môj konkurent, či aká je presná cena môjho konkurenta na daný produkt. Na základe týchto informácií môžete napríklad preceňovať váš tovar, či nastaviť cenu za preklik.

Názov a cena e-shopu na konkrétnej pozícii

Povedzme, že chcete zistiť, ktorý váš konkurent je na tretej pozícií a za akú cenu predáva rovnaký produkt ako vy. Názov bude v prvej premennej (.+) a cena v druhej (\d[^|]*) .

  • 3\|(.+)\|(\d[^|]*)

Ak by ste regulárny výraz ešte rozšírili, mohli by ste zistiť dostupnosť a prípadný darček k tovaru.

Regulárny výraz pre e-shop na tretej pozícii
Regulárny výraz pre e-shop na tretej pozícii

Pozícia konkurenta podľa ceny

Na vyhľadávačoch tovaru si užívatelia porovnávajú e-shopy a produkty podľa rôznych kritérií. Jednou z nich je práve cena. Pri správnej kombinácii CPC a nízkej ceny sa môžete na Heureke v produktovej karte zobraziť hneď dvakrát. Preto sa hodí vedieť, na ktorej pozícii sa nachádza vaša konkurencia.

Zistíte to takto:
Regulárny výraz

  • (\d+)\|Názov konkurenta

Element, ktorý budete prehľadávať je BFE_S_H_PRICE_POSITIONS.

Regulárny výraz pre zistenie pozície konkurenta
Regulárny výraz pre zistenie pozície konkurenta

Cena konkrétneho konkurenta

Je dôležití vedieť, v akej cenovej relácii sa predávajú produkty, ktoré máte na e-shope aj vy. Tiež je dobré vedieť, za akú cenu predávajú tovar vaši najväčší konkurenti. Pomocou Bidding Fox Elements to ľahko zistíte:

Regulárny výraz

  • Názov konkurenta\|(\d[^|]*)

Element, ktorý budete prehľadávať je BFE_S_H_PRICE_POSITIONS.

Regulárny výraz pre zistenia ceny konkurenta
Regulárny výraz pre zistenia ceny konkurenta

 

V tomto článku sme vám priniesli trochu inšpirácie, ako si vytiahnuť informácie o vašej konkurencii pomocou regulárnych výrazov a elementov v Bidding Fox Elements. Ak vás zaujíma ďalšie využitie, máme pre vás návod, ako biddovať TOP produkty kategórií na Heureke. Máte nápad, ako pracovať s našou aplikáciou? Napíšte nám do komentárov.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.