Nachádzate sa tu

Do nového roka nielen s novými funkciami

Prvý release roku 2020 je tu. Odhaľuje celkom novú stránku Stratégia a prepracovanú Hlavný stránku. V článku sa dočítate o nových funkciách a vizuálnych úpravách.

Na prvý pohľad viac informácií

Hneď po príchode do aplikácie si všimnete, že okrem celkových štatistík nezostalo nič na svojom mieste. Zámerom týchto úprav bolo, aby ste na prvý pohľad videli všetky dôležité informácie, ktoré o vývoji sortimentu potrebujete vedieť. Hlavička stránky zostala tak, ako ste zvyknutí. Ostatné zobrazené grafy vám udávajú vývoj stratégií, produktov vrátane ich pozícií alebo detailné štatistiky. Nájdete tu tiež box, cez ktorý sa môžete prekliknúť na naše najnovšie články a ďalšie komunikačné kanály.
V grafe „Top stratégia“ si pod názvom nastavíte kritérium, ktoré vás zaujíma a podľa neho sa zmenia aj krivky. Cez názvy stratégií sa dostanete do ich detailu. V prehľadoch Pozícia cena/bidding a vývoj produktov v čase sa jednotlivé ukazovatele dajú skryť alebo zobraziť kliknutím na názov s farebnou odrážkou. Tak ako tomu bolo už pred releasom - ak nabehnete kurzorom do grafov, vyskočia vám detailné informácie rozpísané po dňoch.

Prehľady na hlavnej stránke
Prehľady na hlavnej stránke

Stratégie sa osamostatnili

V záhlaví aplikácie pribudla nová stránka Stratégia. Okrem tejto výraznej zmeny sme pridali aj ďalšie možnosti jej nastavenia. Aby ste mohli bidovať ešte špecifickejšie, máte teraz možnosť vytvoriť stratégiu na vlastný výber produktov.

Funguje to tak, že sa prekliknete na stránku produkty a nastavíte si filter podľa toho, ktoré produkty práve chcete bidovať. Môže to byť napríklad nový sortiment, alebo ten, ktorý je na nižšej ako 5. pozícii alebo ktorýkoľvek iný. Takto nastavený filter si uložíte a teraz sa dostávame k samotnému nastaveniu stratégie. Vrátime sa teda späť na jej stránku. Kliknete na „vytvoriť novú stratégiu“, vyplníte názov a následne v kolónke „Aplikovať na:“ zvolíte „uložené filtre“ a vyberte si ten, ktorý ste práve vytvorili alebo jeden z tých, ktorý už máte vytvorený. A to je celý proces.

Nastavení strategie na filtr produktů
Nastavenie stratégie na filter produktov

Vývoj stratégie môžete sledovať priamo v jej detaile, na stránke alebo v grafoch na hlavnej stránke. Ďalšou možnosťou, ako využiť uložené produktové filtre, je vytvorenie vlastnej metriky v Diagnostike. Ako na to sme vám ukázali vo videonávode.

 

Z najaktuálnejšieho releasu je to všetko. V lišiackej dielni sa stále niečo deje a Jirka vám zhrnie v blízkej dobe všetky inovácie v jedenástom čísle Bidding Fox* live. Sledujte preto náš blog alebo YT kanál. Ak ste skúsení užívatelia Bidding Foxu, zastavte sa za nami na školenia pre pokročilých, ktoré sú zamerané na Bidding Fox Elements.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.