Pred nedávnom sme vám predstavili novinku spočívajúcu v rozšírení elementov z produktovej karty Heureky a Zboží.cz. A máme tu ďalšiu nadstavbu týchto možností. Akú? Dozviete sa v tomto článku.
Aké elementy pribudli v Bidding Fox Elements
Pripomeňme si, čo obnášal posledný release Bidding fox Elements. Rozšírili sme množstvo elementov o údaje z produktových kariet Heureky a Zboží.cz. Aby ste s týmito dátami mohli pracovať, musíte mať zapnutú aplikáciu Bidding Fox. Dôvod je jednoduchý – BFE musí odniekiaľ dáta čerpať a tým zdrojom je práve lišiak. V minulom článku na blogu nájdete výpis všetkých nových elementov a tiež tipy, ako s nimi pracovať.
Nastavenie údajov v elementoch
K elementom „Ponuky podľa ceny“ a „Ponuky v biddingu“ z kariet produktov Heureky a Zboží.cz sme pridali možnosť nastavenia ich obsahu. Prakticky to funguje tak, že kliknete na ozubené kolieska a vyskočí vám tabuľka, v ktorej si zaškrtnete, aké informácie potrebujete.
Varianty nastavenia obsahu elementov Heureka:
- pozícia,
- názov e-shopu,
- cena,
- dostupnosť,
- darčeky,
- garancia vrátenia,
- cena dopravy,
- Heureka košík,
- hodnotenie e-shopu,
- ověřené zákaznikmi.
Varianty nastavenia obsahu elementov Zboží.cz:
- pozícia,
- ID e-shopu,
- cena,
- dostupnosť,
- cena dopravy.
Príkladom môže byť cena dopravy. Hodnotu môžete upraviť keď chcete byť konkurencii v pätách a prispôsobíte ju tak, aby nebola príliš rozdielna s konkurenčnými e-shopmi. Ďalším variantom je napríklad dostupnosť – môže byť výhodou, ak iné e-shopy nemajú tovar skladom. Pomocou Elements a Mergado makier môžete taktiež odhaliť konkurenčné darčeky, ktoré môžu v bitke o zákazníka zohrať výraznú úlohu. Ako na to v šiestich krokoch opísal Jirka v článku.
Ak vám v elementoch nejaké informácie chýbajú, obráťte sa na nás. Pomôžeme vám tým ušetriť prácu a čas. Budeme radi za nápady a tipy, aby sme aplikáciu mohli čo najviac prispôsobovať užívateľom.
Pridať nový komentár