Prehľad aktivít na vašom projekte na jednom mieste. To a ešte niečo naviac ponúka stránka Udalosti. Pustite si posledný videonávod zo série Stránky v aplikácii.
Napísal / Dominika Postavová / štvrtok, 25. jún 2020 - 14:50
Dominika působí jako ředitelka týmu Bidding Fox technologies a zároveň Product Owner aplikací Bidding Fox a Pricing Fox. Mimo jiné zastřešuje vývoj aplikací, zlepšování nástrojů a kompletní komunikaci včetně odborných konzultací a školení.
Určite poznáte situáciu, keď má veľký počet e-shopov rovnakú ponuku – cenu, dostupnosť ako vy. Ak nejde o tovar, kde ste autorizovaným predajcom, zostáva už len jedna vec. Využite element GIFT a povedzte potencionálnym zákazníkom, že keď nakúpia u vás, dostanú niečo naviac.
Každý z nás chce mať prehľad v možných problémoch či byť varovaný pred tým, než nejaký nastane. Na stránke Diagnostika vám Lišiak odhalí všetky dôležité informácie a podrobnosti, ako sa vaše ponuky vyvíjajú a na čo si dať pozor.
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.
Pridať nový komentár