Zboží.cz bude od 1. 4. merať konverzie iným spôsobom, ako doteraz. Čo vďaka tejto zmene získate a aké úpravy budete musieť vykonať?
Dva spôsoby merania konverzií
Na Zboží.cz budú k dispozícii dva možné spôsoby merania konverzií - Obmedzený a Štandardný. Obmedzený bude odpovedať doterajšiemu nastaveniu a Štandardný bude rozšírený o dáta týkajúce sa priamych konverzií, hodnotenia skutočných zákazníkov, aktívny zber hodnotenia, recenzie a bude možný prístup k API.
Čo získate vďaka rozšírenému meraniu
Relevantné hodnotenie a recenzie
Veľkou zmenou je, že vaše produkty budú môcť hodnotiť a písať k nim recenzie iba zákazníci, ktorí u vás nakúpili. Nestane sa, že u vašej ponuky budú negatívne hodnotenia od anonymných užívateľov alebo konkurentov, ktorí s vašimi produktami nemajú skúsenosť.
Dáta
K dispozícii vám bude oveľa viac informácií o predaji na Zboží.cz. Budete napríklad vedieť, koľko zákazníkov k vám z porovnávača prišlo a koľko produktov ste predali.
Dáta z merania konverzií sú dostupné iba vám a Zboží.cz. Na ich základe upravujú poradie vo výsledkoch vyhľadávania, obľúbené produkty sa budú posúvať vyššie.
Jednoduchšia administrácia
Vďaka napojeniu na API pre vás bude správa dát zo Zboží.cz veľmi jednoduchá a bude prebiehať priamo v systéme e-shopu. Môžete si stiahnuť hodnotenie a recenzie, reagovať na ne alebo upravovať súhlasy zákazníkov so spracovaním osobných údajov. Dostupné sú vám aj štatistiky výkonu inzercie, výška kreditu apod.
Ako nastavíte nové meranie
Nastavenie merania konverzií bude záležať na technickom riešení e-shopu. V Zboží.cz pre vás pripravili podrobný návod.
Nové nastavenie a Bidding Fox
Aby ste mohli Bidding Fox pre Zboží.cz používať aj po 1. 4. 2019, musíte nastaviť Štandardné meranie konverzií. Nastavenie v aplikácii bude veľmi jednoduché, vyplníte váš API kľúč a ID e-shopu.
ID e-shopu nájdete v administrácii Zboží.cz na podstránke Provozovna.
Uvítate rozšírené a vylepšené možnosti merania konverzií?
Pridať nový komentár