Nástroj Bidding Fox Elements si prešiel zmenami, ktoré užívateľovi rozhodne zjednodušia a sprehľadnia prácu s ním. Elementy sme rozdelili do podstránok podľa okruhov, pribudla možnosť párovať dáta k produktom z Google Analytics a možnosť nastaviť UTM parametre priamo v appke.
Zmeny v užívateľskom rozhraní
Užívateľské rozhranie dostalo novú tvár. Donedávna boli všetky elementy na jednej stránke a rozdelené podľa okruhov. Po novom sme každý okruh zaradili na samostatnú podstránku. Zlepšila sa tak prehľadnosť a zároveň aj rýchlosť načítania appky.
Konkrétne vzniklo päť podstránok s elementmi, ktoré sa týkajú:
- Heureky,
- Zboží.cz,
- Google,
- produktu, resp. produktov vo vašom feede,
- ostatných elementov (Dátum a čas, Počasie, Kurzy mien).
Na scénu prichádza ITEM_ID
Okrem User Interface sme si vzali do parády aj párovanie dát k produktom z Google Analytics. Donedávna bolo jedinou možnosťou párovať podľa Vstupných stránok. Túto alternatívu sme nezrušili, ale pridali k nej párovanie dát podľa ITEM_ID.
UTM parametre priamo v appke
Vaše pohodlie je pre nás prvoradé. Novinkou je, že si zdroj a médium odteraz nastavíte priamo v appke na podstránke Google.
Druhú výhodu s tým spojenú ocenia užívatelia, ktorí chcú, alebo potrebujú zvoliť iné hodnoty UTM parametrov pre Mergado a iné pre Bidding Fox Elements. Donedávna prebiehalo nastavovanie UTM parametrov iba v Mergade na podstránke Nastavenie a v záložke Analytika.
Neustále pracujeme na vylepšeniach našich nástrojov. Ak vám niečo v aplikácii chýba alebo máte nápad, ktorý by vám zjednodušil prácu, neváhajte nás kontaktovať.
A ak sa s Bidding Fox Elements ešte len zoznamujete, prihláste sa na naše online školenie. Dozviete sa množstvo rád a tipov, ako vám môže nástroj pri správnom používaní pomôcť.
Pridať nový komentár