Máme pre vás opäť niekoľko noviniek, ktoré vám pomôžu v biddovaní na porovnávačoch tovaru. Minulý mesiac sme do aplikácie pridali možnosť kombinovať rôzne vyhľadávacie dotazy pri filtrovaní. Podstránku Produkty sme ešte o trošku vylepšili a pridali pár nových funkcií. Pozrite sa, ako s nimi môžete pracovať.
Podstránka Produkty
Na podstránke Produkty si už na prvý pohľad všimnete rozdiel - upravili sme podobu hlavnej ponuky filtrov. Po novom vidíte základné filtre a po rozkliknutí rozšírených i ďalšie možnosti, na ktoré ste v Bidding Foxe zvyknutý - vyhľadávanie vo feede, štatistikách alebo ručných úpravách. Novinkou je možnosť využitia zadania vlastného dotazu.
Môžete vyhľadávať nielen podľa dopytu AND, ako tomu bolo doteraz, ale aj podľa dotazu OR. Okruh vyhľadávaných produktov sa teda rozšíril.
Môžete vyhľadávať napr. produkty, ktoré nemajú zapnutý PPC režim v karte alebo produkty, ktoré sú do 5. miesta podľa ceny.
Pri vyhľadávaní vám bude napovedať aplikácia.
Alebo produkty, ktoré majú v kategórii vo feede alebo na Heureke slovo parfumy - heureka_category: Parfumy OR categorztext: parfumy.
DETAIL STRATÉGIÍ
Novinku nájdete aj v detaile stratégií. Keď na hlavnej stránke rozkliknite vybranú stratégiu, vidíte jej štatistiky, históriu, zmeny a ďalšie. Pridali sme ešte box so základnou diagnostikou, v ktorom zistíte:
- počet produktov, ktoré do stratégie spadajú,
- koľko z nich plní zvolené ciele,
- informácie o PPC režime v produktových kartách,
- koľko produktov sa blíži, alebo presahuje maximálnu CPC alebo PNO.
Vďaka týmto informáciám budete mať všetko dôležité na jednej stránke.
Aj nové možnosti vo filtrovaní si môžete ukladať, aby ste sa k nim mohli jednoducho vracať. Ako na to sa dozviete v návode tohto článku. Zaujíma vás viac informácií o tom, ako nastavovať aplikáciu? Prečítajte si články z rubriky FAQ - Fox answers questions.
Pridať nový komentár