Ani cez prázdniny vo vývoji Bidding Foxu nezaháľame a pridávame nové a nové možnosti využitia aplikácie. Do diagnostiky sme pre vás pridali pár noviniek. Aké to sú?
Bidding Fox má k dispozícii veľa dát, ktoré sú pre vás k dispozícii v diagnostike. Tejto téme sme venovali niekoľko článkov, v ktorých zistíte, ako vám diagnostika môže v práci pomôcť. Čo môže obmedzovať bidding, či vaše stratégie plnia nastavené ciele a či by ste sa nemali zamerať na produkty, ktoré by bolo možné vylepšiť.
Vlastná diagnostika
V aplikácii máte novú možnosť zvoliť si vlastné metriky pre diagnostiku. Ako ich nastavíte?
- Vytvorte si filter produktov, ktorý odpovedá vašim požiadavkám.
- Toto nastavenie si pomenujte a uložte.
- Prejdite do diagnostiky a pridajte si ho ako metriku.
- Bidding Fox vám bude prehľadne zobrazovať počty produktov, ktoré vami nastavenému filtru vyhovujú.
Pre každý e-shop tak môžete mať vlastnú diagnostiku a sledovať čo vás u neho zaujíma. Niekedy to bude počet produktov v biddingu, niekedy zase počet nespárovaných produktov. Je len na vás, čo vás zaujíma.
Info box s diagnostikou
Tento box obsahuje zhrnutie informácií z diagnostiky. Vidíte tu varovania, problémy a odporúčania. Okrem tejto obecnej diagnostiky sa môžete prepnúť aj na špecifický výber stratégií, uložené filtre alebo typy produktov (vstupné, spárovaní, mimo výber, atď.).
Prečo používať vlastnú diagnostiku?
-
Máte prehľadne zoradené dáta, ktoré vás naozaj zaujímajú.
-
Viete, čo sa deje s produktmi, ktoré sú dôležité práve pre vás.
-
Nemusíte zložito vypĺňať tabuľky a robiť výpočty. Bidding Fox urobí všetko za vás.
-
Stačí len vyfiltrovať metriky, ktoré vás zaujímajú.
To sú novinky v diagnostike. V Bidding Foxe sa objavili ešte ďalšie vylepšenia vo filtrovaní produktov. Tie vám ukážeme nabudúce.
Riadite sa pri biddingu diagnostikou vášho feedu a je niečo, čo vám v Biddingu chýba?
Pridať nový komentár