Nezaháľame a máme nové vylepšenia nášho nástroja. Vyfiltrujete si vďaka nim napríklad darčeky konkurencie alebo sa vám bude ľahšie pracovať so stratégiami. Prečítajte si článok a zistite, aké novinky vám spríjemnia prácu s aplikáciou.
Nové filtre konkurencie
Viac možností filtrovania špecifického sortimentu podľa kritérií konkurenta nájdete na stránke Produkty. Rozkliknite si ponuku rozšíreného vyhľadávania a vyberiete záložku konkurencie. Tu je nutné vyplniť názov e-shopu, podľa ktorého sa budú ponuky filtrovať. Následne si vypíšete, čo požadujete. Pribudli polia pre:
- cenu produktov,
- dostupnosť,
- cenu dopravy,
- pozície v biddingu,
- pozície podľa ceny.
Súčasťou sú okrem iného aj checkboxy „Doprava zadarmo“ alebo „S darčekom“. Po nastavení požiadaviek si vyhľadáte sortiment s týmito častokrát zvýhodňujúcimi parametrami. Výber produktov si potom vyexportujete a na jeho základe doplníte napríklad element GIFT, prípadne na neho vytvoríte samostatnú stratégiu. Ako postupovať pri tvorbe stratégie na vlastný výber produktov si prečítajte v článku na našom blogu.
Zobrazenie darčekov, TOP produktov a ďalších údajov nájdete aj na stránke Konkurencia. Tlačidlom „Detail“ si zobrazíte informácie k vybranému e-shopu. Odporúčame ich mať v sledovaní, pretože sa vám potom bude v detaile zobrazovať aj historický vývoj. Prečítajte si ako na to alebo si pozrite video.
Editácia a výpis stratégií
Presunieme sa na stránku Stratégia, kde nájdete tri zmeny. Ako prvú spomenieme rýchlu editáciu nastavenia. Okrem pozícií, maximálneho PNO, CPC a dodacej doby je odteraz súčasťou aj maximálna cena za preklik z percenta ceny výrobku. V prípade, že máte vyplnené oba stĺpčeky CPC pamätajte, že Bidding Fox bude brať do úvahy vždy nižšiu hodnotu.
Na prvý pohľad neviditeľná zmena je prekliknutie cez metriky stratégie. Ak vás napríklad zaujíma, aké produkty boli objednané za posledných 30 dní, stačí kliknúť na číslo v stĺpci „Objednávky“. Sortiment sa vám rovno vyfiltruje na stránke Produkty, automaticky zoradený podľa zvolenej metriky. Týmto si uľahčíte predovšetkým vyhľadávanie sortimentu podľa konkrétnych kritérií.
Ďalšími drobnosťami, ktoré si môžete všimnúť, sú sprehľadnenia výpisu nastavenia stratégie, možnosť uloženia predvolenej hodnoty DPH do Google Analytics v nastavení projektu či automatické predvyplnenie nastavenej hodnoty DPH. Ak si zvolíte DPH napr. 21 % a založíte novú stratégiu, túto hodnotu tu budete mať už prepísanú.
Nie je vám niektorá zo spomínaných funkcií jasná? Pozrite sa na náš blog, kde nájdete rôzne tipy a návody ako na ne. Pripravujeme aj videonávody, ktoré vám uľahčia prácu s lišiackou appkou. Naše pravidelné novinky sledujte na webe alebo sociálnych sieťach.
Pridať nový komentár