Exporty v Bidding Foxe sa hodia na ďalšiu prácu s dátami aj na prezentáciu klientom. Veľakrát nepotrebujete všetky stĺpčeky, ktoré ponúka export konkurencie a export produktov konkurencie. Preto sme sa v poslednom release zamerali na pridanie funkcie, vďaka ktorej máte na výber, aké informácie chcete v prehľade zobraziť. Čítajte ďalej pre viac podrobností.
Zahrňte do exportov tie najdôležitejšie informácie
V aplikácii nájdete dva exporty, ktoré vám pomôžu s analýzou trhu:
- export konkurencie na stránke Konkurencia
- export produktov konkurencie na stránke Produkty.
Oba sú teraz konfigurovateľné a môžu obsahovať len tie informácie, ktoré potrebujete. V exporte konkurencie získate detaily o protihráčoch na trhu: či majú Overené zákazníkmi, aké majú hodnotenie, na akých pozíciách v biddingu alebo podľa ceny sa priemerne nachádzajú a pod.
Export produktov konkurencie ukazuje informácie o spoločnom sortimente. Získate detailný prehľad o ponukách na rovnakých produktových kartách: akú ponúka konkurent cenu produktu, cenu dopravy alebo dobu dodania. Aktuálne môžete vyexportovať informáciu o tom, či k produktu pridávate aj darček. Získate konkrétne špecifikácie jeho inzercie a budete vedieť, ako môžete zapracovať na vašej ponuke tak, aby práve tá vaša bola pre zákazníkov výhodnejšia.
Pri revízii všetkých exportov sme sa ešte pozreli na produktový export. Ten sa dočkal zjednotenia a zjednodušenia názvov pri možnostiach, z ktorých si vyberáte.
Vyberte si, ktoré metriky chcete pri projekte a stratégiách sledovať
V septembri sme aplikáciu obohatili o sledovanie projektu a stratégií. Pomôže vám s kontrolou inzercie, pretože vás na všetky výkyvy ihneď upozornia. Ak chcete vytvoriť nové sledovanie, vyberte najskôr, či chcete strážiť dáta týkajúce sa projektu alebo stratégií.
Toto delenie už poznáte zo stránky Prehľad, kde si môžete celkové štatistiky rozkliknúť buď pre projekt alebo stratégie. V čom je rozdiel?
- Projekt
Bidding Fox spočíta štatistiky z Google Analytics pre všetky produkty z vášho feedu. - Stratégia
Platí iba pre sortiment, ktorý spadol do vytvorených stratégií.
V ďalšom kroku vyberáte metriky, ktoré chcete strážiť. Ich zoznam, sme rozšírili o:
- Obrat,
- Náklady
- a PNO.
K tejto téme sme spísali návod, ako sledovanie projektu a stratégií nastavíte a čo všetko je potrebné vyplniť.
Urobte si poriadok vo vlastnej diagnostike
V aplikácii môžete v Diagnostike vytvárať vlastné diagnostiky. Tie vám strážia metriky, ktoré potrebujete a neboli defaultne nastavené. Môže sa stať, že časom nejaké z vytvorených už nepoužívate. V takom prípade ich môžete zrušiť. Vlastné diagnostiky sa vám tak nebudú na karte hromadiť a budete tam mať len tie, čo skutočne využívate.
Vďaka novým možnostiam v Bidding Foxe budete mať ešte väčší prehľad o svojej ponuke, ale aj o tej konkurenčnej. Sledovanie projektu a stratégií vám prinesie dôležité dáta o vašej inzercii na vyhľadávačoch tovaru a exporty vám pomôžu s analýzou e-shopov, proti ktorým stojíte na produktových kartách. Vyskúšajte si tieto novinky a urobte si poriadok pred vianočnou sezónou.
Pridať nový komentár