Bidding report je už nejakú chvíľu súčasťou aplikácie. Ušetrí vám čas a dáta máte vždy prehľadne uložené na jednom mieste. Čo v ňom nájdete a ako ho môžete využívať na 100 %? Pripravili sme pre vás sériu článkov, ktoré vám to ukážu. Začnime pekne od začiatku.
Najskôr vyberte obdobie, ktoré chcete reportovať. Môžete vyberať jednotlivé mesiace, vyplniť presný dátum od kedy do kedy, alebo len časť mesiaca. Obdobia môžete medzi sebou porovnávať a vidieť, ktoré stratégie majú úspech a na ktorých by bolo potrebné zapracovať. Špecifické dáta využijete pri stratégii, ktorá bude spustená len na pár dní a po jej vypnutí chcete vidieť, ako bola úspešná v porovnaní s ostatnými.
Čo z reportu vyčítate?
Začiatok je venovaný súhrnným štatistikám za dané obdobie.
Obrat a náklady
Celkový obrat a náklady daného e-shopu vo vami zvolenom období. Zdroj pre tieto sumy je zvolený podľa vášho nastavenia v aplikácii. Teda Google Analytics alebo Heureka.
PNO
Podiel nákladov na obrate za všetky stratégie. Teda informácie o tom, aké percento z vášho obratu tvorí náklady na bidding.
Prekliky a objednávky
Celkový súčet preklikov a objednávok, ktoré boli uskutočnené. Aj tu sú dáta zobrazené podľa vášho nastavenia z Google Analytics alebo Heureky.
Konverzný pomer
Je pomer medzi návštevníkmi, ktorí urobili konverziu/objednávku a celkovým počtom návštevníkov. Je jedným z ukazovateľov úspešnej inzercie.
Prečo použiť bidding report?
- Je rýchly. Nemusíte vypĺňať žiadne tabuľky.
- Je flexibilný. Môžete si nastaviť ľubovoľné obdobie.
- Je prehľadný. Všetky dáta máte v grafoch alebo v tabuľkách.
- Je variabilný. Môžete ho preklikávať online alebo exportovať do pdf.
- Je pre užívateľov Bidding Fox zdarma.
To je pre dnešok o reportoch všetko. Nabudúce sa môžete tešiť na porovnanie TOP 5 najlepších stratégií, ich prekliky, obrat a históriu.
Je nejaká funkcia, ktorú by ste v reportoch využili a chýba vám? Napíšte nám a pozrieme sa na to.
Pridať nový komentár