Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Ako biddovať nespárované produkty
Nespárované produkty v aplikácii odhalíte na jedno kliknutie. Na karte Produkty vyfiltrujte nespárované položky. Následne aplikácia vygeneruje zoznam produktov, ktoré sa do inzercie nedostali. Takto odhalíte konkrétne položky, ktorých sa problém týka, a môžete na nich začať pracovať.
Nastavte MAX_CPC_SEARCH ručne a biddujte nespárované ponuky vo vyhľadávaní Zboží.cz a na Zoznam Nákupoch
Význam elementu MAX_CPC_SEARCH rastie vďaka Zboží.cz inzerátom a Zoznam Nákupom. Po novom ho v aplikácii nastavíte spárovaným aj nespárovaným produktom.
Na karte Produkty prejdite do sekcie Ručné úpravy a do kolónky MAX_CPC_SEARCH vypíšte hodnotu ručne. Aplikácia vezme čiastku do úvahy a produkty naďalej zostanú v aukcii medzi ostatnými. Na záver nezabudnite vybrať jednorazovú alebo trvalú platnosť.
Ak vás téma Zboží.cz inzerátov zaujíma, prečítajte si článok Produktové inzeráty Skliku sú nahradené inzerciou Zboží.cz. od marketingovej agentúry BESTETO.
Vyhodnocujte štatistiky z výsledku vyhľadávania
Bez vyhodnocovania štatistík sa nezaobíde žiadny projekt. Aby ste mali stav vašej ponuky plne pod kontrolou, pridali sme do aplikácie metriky, s ktorými bude sledovanie inzercie jednoduchšie. Na prvý pohľad uvidíte, ako veľmi sa produkt preklikáva, predáva a koľko sú jeho náklady. Na základe týchto informácií svoju ponuku jednoducho upravíte. Všetky potrebné údaje nájdete priamo v rozšírenom vyhľadávaní v štatistikách. Tým sa vyhnete neprehľadnému prepínaniu medzi reportmi a zložitému dohľadávaniu produktov na viacerých miestach.
Ako funguje vyhľadávanie na Zboží.cz
Zboží.cz defaultne rozlišuje dva spôsoby zobrazenia výsledku vo vyhľadávaní. Po zadaní dotazu sa hľadaný produkt zobrazí priamo v detaile produktu alebo v produktových ponukách.
Na prvých pozíciách sa zobrazujú iba produkty. Samostatné ponuky nájdete až za týmito produktmi.
Čo monitorujú nové štatistiky
Doteraz aplikácia zaznamenávala štatistiky iba z detailov produktu, teraz dokáže sledovať vývoj aj v produktových ponukách. Táto zmena sa premietne aj vo filtrovaní pomocou rozšíreného vyhľadávania. Vďaka tomu produkty segmentujete na základe preklikov, návštevnosti, obratu alebo počtu objednávok.
Rôzne produkty môžu vo vyhľadávaní alebo v produktovej karte dosahovať rôzne výkony. Pomocou pridaných štatistík skontrolujete náklady z karty aj náklady z vyhľadávania.
Aby vaša inzercia dosahovala skvelé výsledky, pravidelne ju vyhodnocujte a jej nastavenie upravujte. Pridané štatistiky vám pomôžu nielen s nastavením čiastky za preklik, ale taktiež získate prehľad o nákladoch, ktoré do inzercie vkladáte. Ak máte akékoľvek podnety k našim aplikáciám, ozvite sa a návrh spoločne prejdeme.
Pridať nový komentár