Spustili ste prvýkrát aplikáciu Bidding Fox? Alebo ste naskladnili nový tovar a nie ste si istý, akú stratégiu aplikovať? Nastavte si testovaciu stratégiu a na niekoľko dní či týždňov premeňte Lišiaka na analytický nástroj. Bez nutnosti biddingu.
Prvý release roku 2020 je tu. Odhaľuje celkom novú stránku Stratégia a prepracovanú Hlavný stránku. V článku sa dočítate o nových funkciách a vizuálnych úpravách.
Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.
Bidding je súčasťou PPC reklamy, kedy inzerent platí za každý jednotlivý preklik na jeho ponuku . Cieľom biddingu je prekonať ponuku konkurencie tak, aby cena bola aj pre vás čo najpriaznivejšia . Bidding funguje...
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.