Bidingové automaty e-shopárom a markeťákom zjednodušujú prácu, šetria náklady a privádzajú na e-shop viac zákazníkov. Niet divu, že sú čím ďalej viac využívanou službou. V jednej karte proti sebe môže bidovať viac automatov. Bidding Fox vás na také produkty upozorní a vy môžete upraviť ich stratégiu. Pozrite sa, kde ich nájdete.
PRINCÍP AUTOMATICKÉHO BIDDINGU
Biddingové automaty fungujú na princípe úpravy výšky ceny za preklik. Tú udržujú vo vami stanovených medziach tak, aby bolo čerpanie kreditu čo najefektívnejšie. Cena za preklik raz klesá a druhý raz stúpa. Keď proti sebe súťažia automaty, CPC sa u produktov stále zvyšuje, pokiaľ nedosiahne maximálnu hranicu alebo cieľ.
SÚBOJ E-SHOPOV RIADENÝCH AUTOMATMI
Ak sa v jednej karte stretne viac e-shopov, ktoré bidujú pomocou automatu a cielia na rovnakú pozíciu, dôjde k zvyšovaniu ponuky ceny za preklik. Automaty sa medzi sebou snažia ponuky prebiť. Ak máte maximálne CPC stanovené nízko, pravdepodobne v biddingu nevyhráte a vaše produkty sa zobrazia na nižšej pozícii alebo medzi neplatenými ponukami.
V súboji dvoch automatov sa bude CPC neustále zvyšovať až do doby, než dosiahne maximálnu výšky. Hornú hranicu nastavte dostatočne vysoko, aby vaše produkty z biddingu nevypadávali. Buďte vždy ale pripravení, že ju budete reálne platiť.
VALIDÁTOR SÚŤAŽ S INÝM AUTOMATOM
Validátor Súťaž s iným automatom je súčasťou Diagnostiky Bidding Foxu. Upozorní vás na produkty, ktoré sa vymykajú štandardnému správaniu. Odhalenie ďalších automatov záleží aj od iných faktorov - nastavenie vašej a konkurenčnej stratégie biddingu, nízka maximálna CPC alebo PNO a ďalšie. Upozornenie teda berte ako informačné.
Vidíte vo vašej Diagnostike produkty, ktoré súťažia s ďalším automatom? S akou najvyššou cenou za preklik ste sa za dobu čo pracujete s porovnávačom stretli? Napíšte nám do komentárov.
Pridať nový komentár