Dali ste si prácu s nastavením stratégie biddingu a teraz čakáte, kedy príde nárast objednávok. A stále sa nič nedeje. V Bidding Foxe nájdete rozsiahlu diagnostiku, ktorá produkty stráži a vďaka nej máte k dispozícii cenné informácie pre optimalizáciu. Okrem iného zistíte aj to, či vaše produkty nevypadávajú z biddingu.
Jednou zo súčastí podstránky Diagnostika sú Validátory. Tie strážia, či sa správanie vašich produktov nevymyká štandardným situáciám.
VĎAKA NIM ZISTÍTE, ČI:
- vaše produkty nesúťažia s ďalším automatom,
- nie je vaša reklama obeťou click fraudu,
- nemáte nastavené CPC mimo aplikáciu,
- nemáte v biddingu produkty, ktoré nemajú kliknutia,
- alebo či nevypadávate z biddingu.
PREČO PRODUKTY VYPADÁVAJÚ Z BIDDINGU
PRÍČIN MÔŽE BYŤ NIEKOĽKO:
- Nastavenie nízkej ceny za preklik, ktorú konkurencia prebiduje,
- vyššia doba dodania tovaru, vzhľadom k ostatným ponukám (3 dni vs. do mesiaca),
- zacielenie na vysoké pozície, na ktoré CPC nestačí,
- a ďalšie.
Ako zabrániť vypadávaniu z biddingu
Jednotlivé produkty skontrolujte a pozrite sa na nastavenie stratégií, do ktorých spadajú. Porovnajte vaše a konkurenčné ponuky. Ich cenu za preklik nezistíte, ale ak cielite na pozíciu, na ktorej sa zobrazujú oni, istotne ponúkajú vyššiu. Zvýšte teda vašu ponuku, ale pamätajte na to, že maximálnu stanovenú cenu môžete zaplatiť. Pozor, aby nebola nezmyselne vysoká, len aby ste sa dostali na prvú pozíciu. CPC postupne zvyšujte a optimalizujte.
V prípade, že máte pri vašej ponuke vyššiu dostupnosť než ostatné, je potrebné zamyslieť sa, či sa vám neoplatí tovar skladovať.
NASTAVTE SI UPOZORNENIE
V Bidding Foxe zvoľte možnosť posielania upozornení do e-mailu alebo Mergada, aby ste o týchto produktoch mali vždy prehľad.
Bidding Fox a jeho Diagnostiku môžete vyskúšať na 15 dní zadarmo. Aj vy tak môžete vyskúšať, koľko času vám ušetrí.
Pridať nový komentár