Sú to necelé dva mesiace, kedy sme vám predstavili novinku v aplikácii Bidding Fox a to stránku Konkurencia. Túto sekciu, ktorá obohatila našu aplikáciu, sme rozšírili o Detail konkurenta a aby toho nebolo málo, pridali sme aj novú funkciu v podobe Testovacej stratégie. V nasledujúcich riadkoch priblížime, čo všetko vám novinky prinesú.
Podrobné informácie pohromade
Nové tlačidlo v poslednom stĺpci prehľadu konkurentov vám ponúkne detailný súhrn o všetkých e-shopoch, ktoré majú rovnaké spárované produkty. V detaile sa môžete prekliknúť do recenzií shopu na Heureke alebo priamo na webové stránky. V susediacom boxe máme Aktuálne štatistiky, ktoré percentuálne zobrazujú analýzu spoločného sortimentu. Hodnoty sa preklikávajú do stránky Produkty, kde si môžete porovnávať jednotlivý sortiment podľa údajov, ktoré vás zaujímajú najviac.
Nižšie nájdete tabuľku TOP 10 výrobcov, kategórií, alebo darčekov, ktorá obsahuje aj počet produktov nachádzajúcich sa v konkrétnej kategórii. Tieto informácie vám môžu pomôcť napríklad pri kategorizovaní alebo dopĺňaní sortimentu.
K sledovaným konkurentom vám ukladáme okrem iného aj historické údaje. Grafy vám poskytnú priemerné hodnoty o vývoji hodnotenia, počte produktov alebo ceny. Nechýba ani kolónka o zmenách v informáciách o e-shope, kde uvidíte všetko, čo by vám nemalo uniknúť.
Spomenúť musíme aj čerešničku prehľadu a tou je možnosť porovnávania e-shopov. Pole s nadpisom „Porovnať s:“ nájdete priamo v okne Detail konkurenta. Táto malá vychytávka vás zbaví zložitého porovnávania vývoja vo viacerých oknách a vypíše vám všetko vedľa seba.
Skúšajte bez prepisovania
Snažíme sa, aby žiadna stránka nebola pozadu s vylepšeniami, preto bola v hľadáčiku aj stránka pre Upravenie stratégie. Zakomponovali sme sem možnosť Testovacej stratégie, vďaka ktorej budete môcť vyskúšať aplikovanie stratégie na výber produktov. Táto akcia bude pre užívateľa bez obáv následneho premietnutia do výstupného feedu. Okrem testovania vám nová funkcia ponúkne ďalšie lišiacke využitie – počítanie diagnostík sortimentu či konkurencie bez nutnosti biddovania.
Jednoducho povedané, vyskúšate si, čo stratégia urobí s výberom produktov a navyše sa nemusíte báť, že by to malo dopad na výstupný feed. Alebo si nechajte načítať dáta a nebudete platiť za bidding.
Vyskúšajte si nové funkcie a dajte nám vedieť, ako ste ich využili v praxi, prípadne čo ďalšie by vám uľahčilo prácu. Na nových vylepšeniach neúnavne pracujeme, preto sledujte náš blog a sociálne siete, aby vám nič neuniklo.
Pridať nový komentár