Nachádzate sa tu

Zmeny a pravidlá zobrazovania ponúk na Heureke

Posunom dopredu prešla aj Heureka. Krátko si povieme o novinkách a hlavne pravidlách zobrazovania ponúk.

Na úvod by sme chceli spomenúť podstatnú zmenu spočívajúcu v zobrazovaní e-shopov. V radení podľa ceny sa vám vypíše namiesto pôvodných 5 rovno 10 e-shopov, takže potencionálny zákazník sa nemusí preklikávať ďalej a možnosť nákupu práve u vás rastie.

Pravidlá zobrazovania ponúk

Radenie iba podľa ceny

Iste ste si všimli, že nie je možné biddovať vo všetkých produktových kartách. Stáva sa to najmä v prípade, že je tu menej ako 5 konkurentov. V tejto situácii môžete pozíciu ovplyvniť iba znížením ceny.
Aby bol váš produkt lepšie dohľadateľný, pohrajte sa so zadávaním parametrov tak, aby sa dal lepšie nájsť pomocou filtrovania (upresnenie farby, veľkostí, špecifických vlastností).
Využívanie parametrov odporúčame aj v prípade, že máte v ponuke prevažne unikátny sortiment a nemôžete tým pádom biddovať. Bidding Fox vám síce za spomínaných okolností nepomôže na lepšiu pozíciu, ale môžete ho využiť ako analytický nástroj a získať dáta o konkurenčných e-shopoch a produktoch vďaka exportom či prehľadom.
V tomto má výhodu bidding na Zboží.cz, kde môžete biddovať v rámci kategórie a dostať tak svoj sortiment vyššie než je umiestnená konkurencia.

Radenie podľa ceny – menej ako 5 e-shopov
Radenie podľa ceny – menej ako 5 e-shopov
Porovnanie konkurenčných produktov
Porovnanie konkurenčných produktov

 

Zobrazenie v biddingovom boxe

Ak sa zíde aspoň 5 e-shopov, tak tí, ktorí biddují a majú Overené zákazníkmi, sa zobrazujú v boxe odporúčaných, ale už nie podľa ceny. V tomto boxe sa zobrazujú maximálne 4 biddované shopy. Keď je obchodov 7 a viac, podmienky zobrazenia sa menia a môžu byť v biddingu, ale aj v ponukách podľa ceny.

Zobrazenie e-shopov v biddingovém boxe
Zobrazenie e-shopov v biddingovém boxe

Čo sa týka PNO, tak je dobré vedieť, že Bidding Fox kombinuje náklady z Heureky s obratom podľa Google Analytics. Náklady sa čerpajú z reportu meraní konverzií, ktorý máte dostupný, ak ich meriate aspoň čiastočne pomocou Heureka kódu na meranie konverzií.

 

Veríme, že sme vám objasnili nejednu otázku. Jirka vám všetko rád ukáže na niektorom zo svojich školení, ktoré máme pripravené hneď začiatkom budúceho roka. Ďalej môžete nahliadnuť na náš Youtube kanál, blog či Mergado fórum, kde nájdete informácie o novinkách, rady a praktické návody.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.